نقد و بررسی ميکروفن بويا BOYA BY-DM10

معرفی میکروفون BOYA BY-DM10

میکروفون BOYA BY-DM10 با کابل‌های لایتنینگ و USB Type-A یک میکروفون پنج طرفه را با یک رابط صوتی دیجیتال داخلی ترکیب می‌کند تا راه‌حل میکروفون هندزفری رایگان را برای دستگاه‌های iOS یا رایانه‌هایی که ارائه می‌دهید به شما ارائه دهد. -میکروفون DM10 دارای جک 3، 5 میلی متری هدفون با کنترل صدا است که به شما امکان می دهد میدان را نظارت کنید. ضبط گفتار واضح و قابل فهم در حین حرکت آسان است، چه برای VLOG، پادکست، پست های اینستاگرام/توئیتر/فیس بوک/تیک تاک یا روزنامه نگاری موبایلی.

ویژگی های میکروفون بویا BOYA BY-DM10

میکروفون BOYA BY-DM10 دارای یک کابل 20 اینچی است که به مبدل صوتی دیجیتال متصل می شود که دارای جک هدفون و پنل کنترل صدا نیز می باشد. سپس به سادگی از کابل لایتنینگ برای اتصال به آیفون یا سایر دستگاه های iOS سازگار استفاده کنید یا از کابل USB نوع A برای اتصال به رایانه استفاده کنید. میکروفون برگردان گیره ای به راحتی به لباس شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که میکروفون را نزدیکتر از میکروفون دوربین به دهان خود قرار دهید و در نتیجه کیفیت ضبط های خود را بهبود می بخشد.

میکروفون BOYA BY-DM10 دارای یک الگوی قطبی همه جانبه است که تضمین می کند صدای شما حتی زمانی که سر خود را حرکت می دهید پایدار می ماند. رابط دیجیتال دقیقاً صدا را با وضوح 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط می کند و صدایی را ارائه می دهد که حضور طبیعی صدای شما را حفظ می کند.

علاوه بر کابل های لایتنینگ و USB، BY-DM10 دارای گیره میکروفون، شیشه جلو و کیف حمل است.

برای خرید حضوری این محصول به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ميکروفن بويا BOYA BY-DM10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ميکروفن بويا BOYA BY-DM10"، کلیک کنید.