نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L

لنز Canon EF 100mm f/2.8L

لنز Canon EF 100mm f/2.8L با فاصله کانونی 100mm و حداقل نسبت کانونی f/2.8L با دیافراگم EF برای دوربین های Canon با سنسور فول فریم مناسب است. وزن این لنز 625 گرم است و از فیلترهای 67 میلی متری استفاده می کند

دیافراگم لنز Canon EF 100mm f/2.8L

دیافراگم این لنز f/2.8 است که به شما کنترل بسیار خوبی بر ایجاد عمق میدان در تصاویرتان می دهد. همچنین دیافراگم این لنز شامل 9 تیغه است که آن را به یک دیافراگم کاملا دایره ای تبدیل می کند و به کمک آن می توانید تصویری بسیار تار با بوکه ای کاملا گرد و بسیار زیبا روی پس زمینه سوژه ایجاد کنید.

سیستم تثبیت لنز Canon EF 100mm f/2.8L

لنز Canon EF 100mm Macro IS USM دارای یک سیستم تثبیت کننده هیبریدی است که لرزش لنز و دوربین را تا چهار مرحله کاهش می دهد. بنابراین قابلیت عکاسی با سرعت شاتر کمتر از حالت عادی را فراهم می کند. همچنین به کمک این تثبیت کننده لرزش های زاویه ای یا افقی را در هنگام عکاسی از نزدیک کاهش می دهد.

لنز Canon EF 100mm f/2.8L

این لنز مجهز به لنزهای UD است که پراکندگی و رنگ را اصلاح کرده و تصاویر با کیفیت بالاتری را ثبت می کند.

یک هود لنز مخصوص به همراه این لنز عرضه می شود. همچنین می توان از پایه حلقه ای برای سه پایه به عنوان گزینه استفاده کرد. وزن این لنز 625 گرم و قطر دیافراگم فیلتر آن 67 میلی متر است.

فوکوس سریع و بی صدا لنز Canon EF 100mm f/2.8L

هنگامی که کوچکترین اختلالی می تواند وضعیت آماده عکس را خراب کند، قابلیت فوکوس خودکار سریع و بی صدا موتور USM، همراه با فاصله کانونی 100 میلی متری، تضمین می کند که شما در فاصله معقولی از سوژه خود قرار بگیرید، که می تواند یک حشره یا برگ گیاه باشد. ، بهترین نتایج عکاسی را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، می توانید با دکمه محدود فوکوس سرعت فوکوس خودکار را در یک محدوده مسافت مشخص بهبود بخشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 100mm f/2.8L"، کلیک کنید.