نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/4L IS USM

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM را داریم. پس با ما همراه باشید

سیستم فوکوس لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM

کیفیت عالی لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM با لنزهای پرایم فاصله چندانی نخواهد داشت و تصاویر بسیار واضح و رنگارنگی را در تمامی فواصل کانونی از 70 تا 200 میلی متر ثبت می کند. این مدل از مکانیزم انحصاری وضوح USM Canon استفاده خواهد کرد که وضوح با سرعت بالا و دقیق را در فواصل کانونی متغیر ارائه می دهد.

حلقه رزولوشن دستی روی بدنه این مدل عملکرد کنترل رزولوشن دستی را در هر لحظه در دسترس قرار می دهد و برای جابجایی بین این دو رزولوشن (دستی و خودکار) نیازی به کلید انتخاب رزولوشن نیست.

لنزهای Canon EF 70-200mm f/4L IS USM

لنز Canon EF 70-200mm L IS USM با استفاده از دو لنز با پراکندگی بسیار کم و یک لنز فلوریت، وضوح و وضوح بی‌نظیری خواهد داشت که در مدل‌های استاندارد در این رده قیمت پایین دیده می‌شود.

مانند بسیاری از لنزهای L، بدنه این لنز در برابر شرایط سخت محیطی عایق است و بنابراین در صورت استفاده در فضای باز، خطر آسیب پذیری بسیار کمی خواهد داشت. ایزوله بودن یکی از مزیت های مهم این لنز نسبت به نسل قبلی خود است.

دیافراگم لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM

این لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS دارای دیافراگم ثابت با حداکثر دیافراگم f/4 در سراسر محدوده فاصله کانونی است. این دیافراگم دارای 8 تیغه است و با قطر دیافراگم 67 میلی متر پس زمینه ای بسیار تار با بوکه های زیبا ایجاد می کند. وزن این لنز تنها 760 گرم است و معمولاً برای استفاده از آن نیازی به پایه نیست، اما در صورت تمایل می توانید پایه مخصوص سه پایه را جداگانه تهیه کنید.

اگر دوربین شما نیاز به تعمیر دارد، حتما به یک مرکز معتبر تعمیر دوربین کانن مراجعه کنید.

عملکرد تثبیت لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM

اما مهم ترین تفاوت این دو مدل مربوط به تثبیت کننده اپتیکال آن است که از نوع چهار استاپ است و می تواند لرزش های ناشی از کندی سرعت شاتر را تا چهار استاپ خنثی کند. در صورتی که طراحی این دو لنز بسیار شبیه به هم خواهد بود، اما استفاده از اپتیک های پیشرفته تر در این لنز کیفیت تصاویر آن را حتی در حالت غیر ثابت نسبت به مدل قبلی افزایش می دهد.

این لنز Canon EF 70-200mm L IS USM با وزن 760 گرم، کمی سنگین تر از لنز قبلی خود، EF 70-200mm f/4L USM است، اما همان قطر دیافراگم 67 میلی متری نسخه قبلی را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS USM می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/4L IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/4L IS USM"، کلیک کنید.