نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

امروز به معرفی و بررسی لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM می پردازیم. پس با ما همراه باشید

معرفی لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

یکی از همه کاره ترین لنزهای Canon، Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM یک لنز تله فوتو از سری L با طراحی متمایز و اپتیک پیشرفته است. دیافراگم ثابت f/2.8 که برای سوژه‌های مختلف از پرتره تا ورزش ایده‌آل است، در شرایط نوری دشوار عالی است و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای جداسازی سوژه فراهم می‌کند.
طراحی اپتیکال از یک فلوریت و پنج عنصر UD برای سرکوب انحراف رنگی و حاشیه رنگ برای دستیابی به وضوح بالا در سراسر محدوده زوم استفاده می کند. پوشش بالشتک هوا نیز یک ویژگی برجسته است که برای کاهش شعله ور شدن و شبح برای دقت رنگ و کنتراست بیشتر در همه شرایط کار می کند.

ویژگی های لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

رنگ بدنه براق لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM همان چیزی است که در نگاه اول جلب توجه می کند. برخلاف رنگ مشکی استاندارد در دنیای لنز، کانن از رنگ روشن تری در طراحی بدنه استفاده می کند. ابعاد این لنز 88.8 199 199 میلی متر و وزن آن 1480 گرم است که با توجه به گستردگی انواع لنزها در یک دستگاه، منطقی به نظر می رسد.
اندازه فیلتر لنز کانن 70-200 میلی متر برای اتصال فیلترهای مختلف بر اساس ترجیح کاربر است. این لنز با پایه های فول فریم Canon EF سازگار است. با این حال، از مدل های APS-C با فاصله کانونی 112-320 میلی متر نیز پشتیبانی می کند.

فوکوس لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM از فناوری USM استفاده می کند. موتور اولتراسونیک یک محفظه دایره ای است که فوکوس خودکار (AF) را در این لنز به حرکت در می آورد. این USM همراه با الگوریتم های فوکوس بهینه و یک پردازنده پرسرعت، شرایط فوکوس سریع، دقیق و روان را برای کاربر فراهم می کند. علاوه بر فوکوس خودکار حرفه ای، می توانید در هر زمان به صورت دستی روی سوژه مورد نظر خود فوکوس کنید.

تثبیت کننده تصویر لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

تثبیت کننده تصویر در لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM به عنوان تثبیت کننده اپتیکال تعبیه شده است تا لرزش دوربین را تا حد امکان کاهش دهد. تثبیت کننده تصویر IS به دوربین کمک می کند تا عیوب لرزش تصویر را تصحیح کند. در این حالت دوربین می تواند کیفیت خوبی را در سرعت های شاتر پایین ارائه دهد. تصویر ناراحت کننده نخواهد بود. البته، IS به دلیل حرکت سوژه بر تاری تصویر تأثیری نخواهد داشت.

این ویژگی لنز به دوربین اجازه می دهد تا در شرایط کم نور و سرعت شاتر پایین کار کند. لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM به دوربین اجازه می دهد تا با سرعت شاتر تا 3.5 برابر کندتر ضبط کند. علاوه بر حالت تک پرتره، حالت پانینگ دیگری نیز با استفاده از این لنز در اختیار کاربر قرار می گیرد. با استفاده از این تکنیک می توانید حرکت اهداف را به زیبایی ثبت کنید.

طراحی ضد رطوبت و ضد گرد و غبار لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

Canon با طراحی بدنه لنز و اجزای Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM را نسبتاً مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار کرده است. حتی در شرایط نامساعد جوی نیز می توانید به این لنز اعتماد کنید. همچنین برای جلوگیری از اثر انگشت و لک از پوشش فلوئور در قسمت جلو و عقب استفاده شده است.

به لطف پوشش Air Sphere، حتی در نور شدید، نتیجه به دور از براق و شبح مانند است. چندین عنصر نوری برای بهبود دقت نور و رنگ در طراحی این لنزهای همه کاره استفاده شده است.

استفاده از لنز Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM

Canon EF 70-200 mm f / 2.8L IS III USM می تواند به عنوان نمونه برای رفع نیازهای عکاسی استفاده شود. از عکاسی پرتره گرفته تا عکاسی از صحنه های ورزشی، وسعت را نشان می دهد.
دیافراگم f/2.8 به کاربر این امکان را می دهد که در شرایط کم نور عکس بگیرد و همچنین سوژه های متحرک را متحرک کند. این محدودیت دیافراگم به عکاس اجازه می دهد تا عمق میدان را کنترل کند تا سوژه را در پیکربندی مورد نظر جدا کند.

این لنز کانن با Canon 90D، Canon 80D، Canon 6D MARK II، Canon 850D، 250D، Canon EOS R، Canon 2000D، Canon 5D MARK IV، Canon M50 و Canon EOS سازگار است.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

 
 
 
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8L IS III USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8L IS III USM"، کلیک کنید.