نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8 L USM

لنز Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM دارای موتور USM است که به معنای استفاده از موتور خودکار اولتراسونیک در لنز است. این موتور بسیار سریع کار می کند و صدای بسیار کمی تولید می کند. این موتور در حال حاضر در اکثر لنزهای کانن استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های برجسته ای که این مکانیسم وضوح به شما می دهد این است که همیشه می توانید از وضوح دستی استفاده کنید. حتی زمانی که لنز در حالت فوکوس خودکار (AF) است.

تثبیت کننده لنز Canon EF 70-200mm

لنز Canon EF 70-200mm برای حل این مشکل از تثبیت کننده IS استفاده نمی کند، به خصوص هنگام عکاسی با سرعت شاتر پایین، نصب دوربین بر روی سه پایه (برای جلوگیری از لرزش و لرزش دوربین) یا استفاده از فلاش (برای افزایش سریعتر دوربین). سرعت شاتر یکی از بهترین راه حل ها است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8 L USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8 L USM"، کلیک کنید.