نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 USM

لنز Canon EF 50mm f-1.4 USM را معرفی می کنیم

اگر شما هم جزو علاقه مندان به رشته عکاسی هستید و یا کمی با این هنر آشنا هستید، به احتمال زیاد نام لنزهای 50 میلی متری ارزان قیمت را شنیده اید. این لنزها که با فاصله کانونی ثابت 50 میلی متر عرضه می شوند، به دلیل کیفیت بسیار خوب و رنج قیمتی مناسب، همواره مورد توجه کاربران قرار می گیرند. لنز Canon EF 50mm f-1.4 که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم یکی از این سری لنزها است. این مدل که دقیقاً مشابه لنز Canon EF 50mm F/1.8 STM و Canon EF 50mm f/1.2L USM است، توانسته مخاطبان خاص خود را به خود جلب کند.

کاربرد لنز Canon EF 50mm f-1.4

از لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 به دلیل اندازه مناسب و دیافراگم بسیار خوب و همچنین فاصله کانونی مناسب در اکثر کاربردها و ترندهای عکاسی قابل استفاده است و به همین دلیل یکی از لنزهایی است که برای اکثر افراد توصیه می شود. عکاسان خرید لنز کانن ممکنه همون لنز باشه

لنز Canon EF 50mm f-1.4 USM که دارای دیافراگم ثابت f/1.4 است، با لنزهایی مانند Canon EF 35mm F/2.0 IS USM، Canon EF 28mm F/2.8 و حتی Canon EF سازگار است. لنز 28 میلی‌متری F/1.8 USM سریع‌تر است و عمق میدان کمتری دارد.

یکی از مزایای دیافراگم کم لنز Canon EF 50 mm f-1.4 USM را می توان جذب نور بیشتر و در نتیجه نیاز به حساسیت کمتر نوری دانست که تاثیر مستقیمی در کاهش نویز تصویر دارد. یکی دیگر از مزایای دیافراگم کم عمق میدان کم است. به لطف آن می توانید محدوده کانونی تصاویر را کاهش دهید و حالات و جلوه های خاصی به تصویر بدهید.

حال که بحث فوکوس با این لنز است، لازم به ذکر است که سیستم فوکوس لنز Canon EF 50mm F/1.4 USM مشابه لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM و Canon EF 16-35mm F/ می باشد. لنز 4L IS USM از بسیاری جهات از موتور اولتراسونیک برای این محصول استفاده کرده است تا عملیات فوکوس در لنز Canon EF 50mm F/1.4 USM با بالاترین سرعت و دقت انجام شود.

همچنین برای آزادی عمل بیشتر، فوکوس دستی از طریق حلقه فوکوس روی بدنه این مدل در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند روی سوژه مورد نظر فوکوس کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل EF 50mm f-1.4 USM"، کلیک کنید.