نقد و بررسی فلاش یانگنو YN-565EX II

Flash Yangnu YN-565EX II

فلاش Yangnu YN-565EX II مقرون به صرفه ترین فلاش برای آماتورها و دوربین های حرفه ای یا پیشرفته کانن است. این یک انتخاب عالی برای استفاده در دوربین و همچنین استفاده خارج از دوربین در ترکیب با ماشه های بی سیم Yongnuo YN622C است.

کیفیت ساخت خوب است و حس خوبی دارد. دارای ویژگی های غنی، پشتیبانی از e-TTL (II)، همگام سازی پرده دوم، حالت های بی سیم و اپتیکال بی سیم، زوم خودکار و دستی، جبران نوردهی فلاش، براکت قرار گرفتن در معرض نور فلاش و موارد دیگر… YN565EX II یک جایگزین عالی برای کانن است. فلاش های گران قیمت 580EX II و 430EX II در سرعت های پایین، عملکرد مشابه و قدرت مشابه یا بیشتر را با قیمت بسیار پایین تر ارائه می دهند.

از نظر امکانات مشابه فلاش Yangnu YN-565EX II است با این تفاوت که از HSS که YN568EX II پشتیبانی می کند پشتیبانی نمی کند، برای خرید حضوری با نماینده کانن تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش یانگنو YN-565EX II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش یانگنو YN-565EX II"، کلیک کنید.