نقد و بررسی فلاش گودکس Godox V350C

فلاش Godox V350C

باتری اکومولاتور

باتری قابل جابجایی و شارژی این محصول با یک بار شارژ قابلیت پشتیبانی از 500 فلاش با تمامی قابلیت ها را دارد. و باید اشاره کنیم که سرعت بازیابی فلاش گودوکس V350C بین 0.1 تا 1.7 ثانیه است.

قدرت کافی

این فلاش با شماره راهنما 36 متر در ISO 100 قدرت کافی برای نمایش بیشتر سوژه ها را دارد. همچنین از یک سری زوم با دامنه 24-105 میلی متر و یک صفحه با زاویه دید 14 میلی متری برای استفاده از انواع لنزها پشتیبانی می کند.

طراحی انعطاف پذیر

فلاش گودوکس V350C به دلیل کنترل انتشار نور و افزایش برد افکت فلاش قابلیت خم شدن به صورت افقی از 7- تا 90+ درجه و چرخش 270 درجه را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox V350C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox V350C"، کلیک کنید.