نقد و بررسی فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی فرستنده میکروفون Kamika BoomX-D TX را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی فرستنده میکروفون Kamika BoomX-D TX

فرستنده میکروفون Kamika BoomX-D TX یک فرستنده دیجیتال سازگار با سیستم های میکروفون بی سیم BoomX-D است. این محصول مجهز به میکروفون داخلی همه کاره است، اما دارای میکروفون یقه ای لوکس برای ضبط مکالمه و مصاحبه با کیفیت بالاتر است.

این فرستنده یک ارتباط بی سیم قابل اعتماد با گیرنده برقرار می کند و قادر است سیگنال های واضح را در فاصله 50 متری ارسال کند. باتری داخلی این دستگاه تا 5 ساعت کارکرد مداوم را پشتیبانی می کند و قابل شارژ است.

فرستنده میکروفون Kamika BoomX-D TX مجهز به یک میکروفون داخلی همه کاره است. البته یک ورودی میکروفون 3.5 میلی متری نیز برای اتصال میکروفون یقه ای فانتزی به محصول وجود دارد.
برای یک تجربه بی سیم واقعی، فرستنده میکروفون Comica BoomX-D TX را می توان به لباس یا دستگاه دیگری متصل کرد. حتی می توانید فرستنده را در دست بگیرید و از آن به عنوان میکروفون دستی استفاده کنید.

از دکمه پاور این دستگاه می توان به عنوان دکمه قطع صدا نیز استفاده کرد.
از آنجایی که سیستم‌های بی‌سیم آنالوگ اغلب در معرض امواج رادیویی و تلویزیونی هستند، فرستنده میکروفون Comica BoomX-D TX از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز برای انتقال داده‌های دیجیتال استفاده می‌کند تا از تداخل فرکانسی جلوگیری کند.

این سیستم به طور خودکار فرکانس انتقال داده را تغییر می دهد تا کیفیت صدای ارسالی کاهش پیدا نکند و تا 50 متر نویز ایجاد نشود. برای عملکرد بهینه، این سیستم در فضاهایی با Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و موانع فیزیکی محدود به بهترین وجه استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فرستنده میکروفن کامیکا BoomX-D TX"، کلیک کنید.