نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی کیت میکروفون بی سیم Kamika BoomX-U U2 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی ست میکروفون بی سیم Kamika BoomX-U U2

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-U U2 که برای روزنامه نگاران، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است، یک سیستم میکروفون بی سیم بلادرنگ است که شامل دو میکروفون و یک گیرنده است. با اتصال مستقیم به تلفن همراه، دوربین و دوربین فیلمبرداری صدای واضحی دریافت می کنند.

کیت میکروفون بی سیم Kamika BoomX-U U2 برای مصاحبه دو نفره بسیار مناسب است و برد آن تا 120 متر می باشد. میکروفون بی سیم Kamika BoomX-U U2 از دو فرستنده تشکیل شده است که هر کدام دارای یک میکروفون کاملا جهت دار داخلی و همچنین یک میکروفون برگردان است. علاوه بر همه اینها، یک گیرنده کوچک وجود دارد که به راحتی به دوربین های فیلمبرداری و گوشی های هوشمند متصل می شود.

این مجموعه شامل 48 کانال UHF برای جلوگیری از تداخل فرکانسی است. باتری‌های قابل شارژ داخلی این مجموعه تا 6 ساعت دوام می‌آورند، بنابراین برای تولیدکنندگان محتوا در تمام سطوح عالی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2"، کلیک کنید.