نقد و بررسی رینگ‌ لایت ایدابلو مدل Yidoblo FE 480 III

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی رینگ لایت Yidoblo FE 480 III خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

مدل نورپردازی حلقه ای Yidoblo FE 480 III را به شما معرفی می کنیم

Ring Light Yidoblo FE 480 III: نور رینگ نورسنجی یا رینگ لایت هنوز هم جزو پرکاربردترین لوازم جانبی برای عکاسی پرتره، مدل و تبلیغات هستند. این دستگاه به دلیل قطر زیاد رینگ لایت (45 سانتی متر) دارای نور بسیار ملایم و مستقیمی است.

یکی دیگر از مزایای این انگشترها این است که می توان آنها را بر روی سه پایه سبک که در کنار این انگشتر به فروش می رسد قرار داد. همچنین با استفاده از پایه هایی که در کنار این چراغ قرار دارند، عکاسان این امکان را دارند که گوشی هوشمند خود را بر روی این لامپ ها نصب کنند.

در کنار این چراغ های LED یک آینه نصب شده است. یک طرف این آینه استاندارد و طرف دیگر دارای ذره بین است که برای کسانی که آرایشگر هستند و افرادی که تصمیم دارند جلوی دوربین آرایش کنند عالی است. از این آینه برای عکس های سلفی نیز استفاده می شود.

ممکن است برای شما هیجان انگیز باشد که آرایشگران ماهر می توانند از این چراغ های LED استفاده کنند و بدون نور زیاد آرایش بی عیب و نقص انجام دهند. یکی از نکات بعدی که در مورد این نورها هیجان انگیز است، نوری است که در مقابل شخصیت ایجاد می شود و به آن catch light می گویند. نور این حلقه های نوری تقریبا نامحسوس است و جلوه ای منحصر به فرد در چشمان شخصیت ایجاد خواهد کرد.

ویژگی های رینگ لایت Yidoblo مدل Yidoblo FE 480 III

لامپ حلقه ای Yidoblo FE 480 III از برق مستقیم استفاده می کند و به راحتی نوری با توان 96 وات و 9600 لومن ایجاد می کند. لامپ حلقه ای Yidoblo FE 480 III مجهز به دیمر برای تغییر نور است و دمای رنگ را از 3200 K تا 5500 K ایجاد خواهد کرد. به این چراغ آینه، آداپتور، ریموت کنترل، نگهدارنده تلفن همراه داخل بسته بندی قرار دارد.

بنابراین با مدل رینگ لایت Yidoblo FE 480 III روبرو هستیم که کیفیت تولیدی منحصر به فردی خواهد داشت. اگر به دنبال یک رینگ لایت منحصر به فرد هستید که بتواند نوردهی منحصر به فردی را ارائه دهد و توانایی بالاتر از حد انتظار را تجربه کند، رینگ لایت این شرکت چینی بهترین انتخاب ممکن است که نباید به راحتی از دست بدهیم.

لازم به توضیح است که قیمت آن نسبت به برخی از رقبا کمتر بوده و دارای امکانات بسیار خوبی مانند کنترل از راه دور می باشد.

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رینگ‌ لایت ایدابلو مدل Yidoblo FE 480 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رینگ‌ لایت ایدابلو مدل Yidoblo FE 480 III"، کلیک کنید.