نقد و بررسی رکوردر صدا Zoom H5

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی دستگاه ضبط صدای Zoom H5 می پردازیم. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی ضبط صوت Zoom H5

می توانید از ضبط صوت Zoom H5 برای فیلم های مستند، پادکست، سمعی و بصری و طراحی حرفه ای صدا استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه بهترین تجربه صوتی را تجربه خواهید کرد و دارای چهار حالت سیگنال می باشد.

این ضبط دارای یک بسته میکروفون استریو قابل تعویض متشکل از یک ورودی همه کاره دو کاناله و ضبط چهار آهنگ است و می توانید به راحتی آن را ارتقا دهید. ضبط صدای Zoom H5 به راحتی کار می کند و می تواند توسط اکثر ضبط کننده های موجود مانند H4n Pro و H6 استفاده شود. به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید یا روی میکروفون و سه پایه قرار دهید.

همچنین می تواند به اجرای ضبط صدای زوم بر روی دوربین H5 شما کمک کند که ویژگی های بسیار خوبی دارد. بدنه این ورودی از لاستیک ساخته شده و بیشتر قسمت های آن ناهموار است.

این محصول برای پاسخگویی به نیازهای مختلف نوازندگان و فیلمبرداران، طراحان صدا، ارائه دهندگان محتوا، طراحان، روزنامه نگاران طراحی شده است.

یکی از ویژگی های جالب ضبط صدای Zoom H5 عمر باتری عالی و ویژگی های صوتی قدرتمند آن است. این محصول قابلیت تامین قدرت فانتوم مورد نیاز میکروفون را دارد و اتصال مستقیم به استیج میکسر می تواند بیش از 4 دسی بل را تامین کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رکوردر صدا Zoom H5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رکوردر صدا Zoom H5"، کلیک کنید.