نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۲۸ گیگابایت

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی رم 128 گیگابایتی MicroSD SanDisk خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی رم MicroSD 128 گیگابایتی SanDisk

رم 128 گیگابایتی Micro SD SanDisk برای دوربین‌ها و دستگاه‌هایی ساخته شده است که قادر به ضبط ویدیوی Full HD، 3D و 4K هستند و همچنین می‌توانند با فرمت RAW و به صورت متوالی فیلم‌برداری کنند. این کارت حافظه به طور کامل با گذرگاه UHS-I مطابقت دارد و از کلاس سرعت V30 پشتیبانی می کند، بنابراین کمترین سرعت نوشتن این کارت حافظه 30 مگابایت بر ثانیه است.

اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، استاندارد U3 نیز در آن تعبیه شده است. این استاندارد از کمترین سرعت 30 مگابایت بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد. سرعت خواندن این کارت حافظه تا 170 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن این کارت 90 مگابایت بر ثانیه است. یک قفل داخلی محافظت از نوشتن نیز در این کارت حافظه تعبیه شده است تا از پاک شدن یکباره فایل های روی کارت حافظه جلوگیری کند.

با این حال، رم 128 گیگابایتی MicroSD SanDisk برای دوربین هایی مناسب است که با استانداردهای UHS-I، V30 و U3 مطابقت دارند، شما می توانید از این کارت در دستگاه هایی استفاده کنید که از این حافظه استاندارد استفاده نمی کنند. البته به یاد داشته باشید که در این حالت سرعت کارت حافظه با کلاس سرعت دستگاه شما برابری می کند. به عنوان مثال، کمترین سرعت نوشتن کلاس U1 10 مگابایت بر ثانیه است.

ویژگی های مهم رم 128 گیگابایتی MicroSD SanDisk عبارتند از:

فرمت SDXC

سرعت خواندن: 170 مگابایت بر ثانیه

حداکثر سرعت نوشتن: 170 مگابایت بر ثانیه

حداقل سرعت نوشتن: 90 مگابایت بر ثانیه

ظرفیت: 128 گیگابایت

رم 128 گیگابایتی MicroSD SanDisk دارای یک سوئیچ داخلی است که از فایل های شما در حین عملیات ضبط محافظت می کند و از یخ زدن دوربین یا سایر عناصر مزاحم از آسیب رساندن به فایل های شما جلوگیری می کند. این سوئیچ از حذف یک‌باره فایل‌های شما، فایل‌های شما را به پایین‌ترین حالت ممکن می‌رساند و به اطمینان از امنیت کامل داده‌های روی کارت حافظه کمک می‌کند. این مدل برای مدل های داخلی است که از استانداردهای U3، V30 و UHS-I پشتیبانی می کنند.

حتی اگر از آن در مدل هایی استفاده کنید که هیچ یک از این استانداردها را پشتیبانی نمی کنند، می توانید کمترین سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه یا کلاس 10 را از این کارت حافظه انتظار داشته باشید. کمترین سرعت نوشتن در استانداردهای دیگر تعریف شده برای چنین مدل هایی، یعنی. U1 نیز همین مقدار را خواهد داشت.

برای خرید رم MicroSD 128 گیگابایتی SanDisk با نمایندگی مرکزی کانن در تهران تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۲۸ گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رم میکرو اس دی سن دیسک ۱۲۸ گیگابایت"، کلیک کنید.