نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل 77D با لنز ۵۵-۱۸

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی دوربین Canon 77D با لنز 18-55 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی دوربین Canon 77D با لنز 18-55

دوربین Canon 77D را نمی توان بدنه ای ساده و زیبا مانند خانواده EOS 750D دانست. در واقع، دسته دوربین های Canon EOS 77D جایی بین دوربین های DSLR پایین رده مانند EOS 700D و دوربین های DSLR میان رده مانند Canon 80D قرار می گیرد و انتظار می رود که جایگزین مدل سه رقمی EOS 760D یا T6s شود.

بدنه این مدل نیز مانند مدل های سری دو رقمی کانن به صفحه نمایش تک رنگ در بالای دوربین مجهز شده است که به شما امکان می دهد بدون فعال سازی نمایشگر LCD وضعیت دوربین را مشاهده کنید.

صفحه نمایش دوربین لنز کانن 77D 18-55 از نوع پاپ آپ بوده و با سایز 3 اینچ و کیفیت 1.04 میلیون نقطه برای مشاهده و کادربندی تصاویر از زوایای مختلف بسیار کاربردی است.

البته، اگر استفاده از صفحه نمایش دوربین را انتخاب نکنید، می توانید با چشمی همه کاره منحصر به فرد این دوربین، کادر بندی کنید. پوشش این چشمی 95 درصد است و با بزرگنمایی 0.82 برابر، تصاویر واضح و شفافی را در قاب مقابل نشان می دهد.

این مدل قادر به عکاسی با سرعت و سرعت Bulb از 30 تا 1/4000 ثانیه است و حداکثر سرعت همگام سازی فلاش برای آن برابر با 1/200 ثانیه است. فلاش داخلی دوربین Canon 77D با لنز 18-55 دارای عملکرد E-TTL است و خود دوربین می تواند از فلاش های پیشرفته و استودیویی پشتیبانی کند.

عکاسی با چشمی این دوربین 77d، دوربین را قادر می‌سازد تا از 45 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده کند که سرعت و دقت بالایی را در تصاویر شما تضمین می‌کند.

تمام این نقاط از ضربدر ساخته شده‌اند و حساسیت بالای آن‌ها باعث می‌شود که وضوح را حتی با تمرکز بر روی خطوط افقی مستقیم از دست نخواهید داد.

این نقاط در نور کم و شرایط نوری سخت عملکرد بسیار دقیقی خواهند داشت و پوشش آن ها به گونه ای است که تقریباً روی هیچ سوژه متحرکی هنگام ردیابی تمرکز خود را از دست نخواهید داد.

برای خرید دوربین کانن 77D با لنز 18-55 به نمایندگی مرکزی کانن مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل 77D با لنز ۵۵-۱۸" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل 77D با لنز ۵۵-۱۸"، کلیک کنید.