نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS RP Body

دوربین بدون آینه بدنه Canon EOS RP یک دوربین کوچک و سبک است که توسط کانن در سال 2019 عرضه شد. این دوربین از فرمت سنسور 35 میلی متری CMOS با وضوح 26.2 مگاپیکسل استفاده می کند و دارای سیستم فوکوس خودکار دیجیتال Dual Pixel CMOS است. با این سیستم فوکوس، دوربین قادر است سوژه ها را به سرعت و با دقت تشخیص داده و روی آنها فوکوس کند.

EOS RP Body دارای ویژگی هایی مانند فیلمبرداری 4K با سرعت 25 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و حالت فیلمبرداری HDR است. علاوه بر این، این دوربین دارای یک صفحه نمایش لمسی قابل جابجایی 3 اینچی است که به شما امکان اشاره و نمایش تصاویر زنده را می دهد.

EOS RP Body دارای یک اسلات کارت حافظه SD است و با لوازم جانبی متعددی مانند فلاش، میکروفون خارجی و دکمه‌های تغییر فوکوس سازگار است. علاوه بر این، دوربین از ارتباطات بی سیم Wi-Fi و بلوتوث برای انتقال تصویر و کنترل از راه دور پشتیبانی می کند.

بدنه Canon EOS RP Body به دلیل سبکی و اندازه کوچکش برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی که به دنبال دوربینی جمع و جور و قابل حمل هستند مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS RP Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS RP Body"، کلیک کنید.