نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل M200

دوربین بدون آینه کانن M200

دوربین بدون آینه کانن M200 طیف وسیعی از قابلیت‌های عکاسی را با یک شکل روزمره ترکیب می‌کند. M200 با سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8، عکاسی با وضوح بالا را با سرعت عکاسی پیاپی 6.1 فریم در ثانیه و دامنه حساسیت ISO گسترده 100-25600 برای کار در شرایط مختلف امکان پذیر می کند.

ضبط ویدیوی UHD 4K همچنین برای ایجاد فیلم‌های تایم لپس 4K در دوربین بدون آینه Canon M200 برای ترکیبی خلاقانه از عکس‌ها و ویدیوها پشتیبانی می‌شود. طراحی حسگر همچنین Dual Pixel CMOS AF را تسهیل می‌کند که از فوکوس خودکار تشخیص فاز برای عملکرد سریع، دقیق و روان مناسب برای استفاده از عکس و ویدیو استفاده می‌کند.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS M200 و پردازشگر تصویر DIGIC 8

هر دو سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 دوربین بدون آینه Canon M200 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین مناسب برای برنامه های عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شوند. محدوده ISO انعطاف پذیر 100-25600 برای شرایط مختلف نور مناسب است و توانایی پردازش نویز را کاهش می دهد و به طور خودکار روشنایی را برای وضوح قابل توجه در موقعیت های مختلف عکسبرداری بهینه می کند.

فیلمبرداری UHD 4K نیز با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه با تنظیمات فیلمبرداری اسلوموشن Full HD 1080p60 و HD 720p120 پشتیبانی می شود. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکاسی پیاپی 6.1 فریم در ثانیه، زمان راه اندازی سریع دوربین و فواصل کوتاه بین هر فریم برای فرآیند بصری تر و کارآمدتر است.

دوربین Dual Pixel CMOS AF Canon M200

Dual Pixel CMOS AF فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه فوکوس دوربین فیلمبرداری فراهم می کند. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می‌کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر جمع‌آوری تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا تقاضای فوکوس برای کنترل و موقعیت‌یابی سریع‌تر فوکوس را کاهش دهد.

هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس با سرعت و دقت برای دستیابی به فوکوس کار می کند و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک برای دستیابی به فوکوس بحرانی با هر عکس ایده آل می کند. فوکوس خودکار تشخیص چشم را می‌توان برای پرتره‌ها نیز مورد استفاده قرار داد و به اولویت‌بندی فوکوس روی چشم‌های فرد برای وضوح تضمین‌شده کمک می‌کند.

هنگام عکاسی با دوربین بدون آینه Canon M200، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام جابه‌جایی بین سوژه‌های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، و همچنین قابلیت تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را فراهم می‌کند.

با استفاده از سیستم فوکوس خودکار لمسی، می توان به سادگی با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی، فوکوس را به صورت بصری تغییر داد. ردیابی سوژه در فیلم ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

طراحی بدنه دوربین بدون آینه Canon M200 و اتصال بی سیم

صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی روشی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و بررسی تصاویر فراهم می کند. صفحه نمایش همچنین دارای طراحی شیب 180 درجه به بالا و 45 درجه به پایین است که عکاسی از سوژه ها و کار از هر دو زاویه کم و بالا را برای شما آسان می کند.

Wi-Fi داخلی با NFC اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و فیلم‌ها را به یک دستگاه تلفن همراه متصل امکان‌پذیر می‌سازد.
بلوتوث به شما این امکان را می دهد که یک تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصویر بین دستگاه ها و همچنین یک عملکرد کنترل از راه دور متصل کنید.

فلاش پاپ آپ داخلی دارای نور اضافی برای کار در نور کم است.
باتری LP-E12 شامل 315 عکس در هر شارژ در تنظیمات معمولی یا 485 عکس در هر شارژ با روشن بودن حالت Eco ارائه می دهد.

مقایسه دوربین Canon m100 و Canon m200

چیز دوربین Canon m100 دوربین m200
وضوح سنسور موثر 24 مگاپیکسل 24 مگاپیکسل
ابعاد سنسور APS-C CMOS APS-C CMOS
حساسیت سنسور 100-25600 100-25600
فوکوس خودکار در حالت چشم فوکوس خودکار Dual Pixel فوکوس خودکار Dual Pixel
فوکوس گوه مالک نیست مالک نیست
پردازنده 7 DIGIC رقم 8
فیلمبرداری HD کامل 4K
سرعت عکسبرداری مداوم 6.1 فریم در ثانیه 6.1 فریم در ثانیه
سرعت شاتر 1.4000 ثانیه 1.4000 ثانیه
ابعاد بدنه 108 × 67 × 35 میلی متر 108 × 67 × 35 میلی متر
وزن بدن 302 گرم 299 گرم
قابلیت های ارتباطی NFC، BLUETOOTH، WIFI بلوتوث، وای فای
باتری LP-E12 LP-E12
تعداد شلیک در هر بار شارژ 295 فریم 315 فریم
فرمت عکس JPEG و RAW JPEG و RAW
حالت های فوکوس خودکار تشخیص کنتراست
تشخیص فاز
چندگانه
مرکزی
یک نقطه انتخابی
موضوع را دنبال کنید
تنها
به طور مداوم
دست زدن به
تشخیص چهره
زنده
تشخیص کنتراست
تشخیص فاز
چندگانه
مرکزی
یک نقطه انتخابی
موضوع را دنبال کنید
تنها
به طور مداوم
دست زدن به
تشخیص چهره
زنده
صفحه نمایش TFT-LCD TFT-LCD
پوشش منظره یاب مالک نیست مالک نیست
بلندگو مونونوکلئوز مونونوکلئوز
میکروفون استریو داخلی استریو داخلی

سایر ویژگی های دوربین بدون آینه کانن M200

حالت فیلم Time-Lapse فیلم‌های 4K تمام شده را ایجاد می‌کند که شامل عکس‌های متوالی است که با پردازش درون دوربین گرفته شده‌اند.
پشتیبانی از ویدیوی عمودی امکان ضبط عمودی را برای به اشتراک گذاری ویدیو در رسانه های اجتماعی فراهم می کند.

حالت اختصاصی Selfie شامل طیف وسیعی از ابزارها مانند صاف کردن پوست، تاری پس‌زمینه و تایمر قابل تنظیم است که به شما کمک می‌کند سلفی‌های عالی ایجاد کنید.
Creative Assistant با نمایش نتایج بلادرنگ، دیدن اثرات تغییر تنظیمات دوربین را آسان می کند. این حالت همچنین به شما این امکان را می دهد تا با منوی ویژه، روشنایی، کنتراست و اشباع را تنظیم کنید.

راهنمای بصری و دستیار عملکرد، حالت های مختلف عکسبرداری را برای افزایش آزمایش و درک بهتر قابلیت های دوربین توضیح می دهد و نشان می دهد.
حالت بی‌صدا عملاً صدای شاتر را حذف می‌کند تا از تکان دادن اشیا جلوگیری کند یا امکان کار در محیط‌های حساس به نویز را فراهم کند.

برای خرید دوربین بدون آینه Canon M200 با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل M200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن مدل M200"، کلیک کنید.