نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E20

باتری دستگیره کانن BG-E20

دستگیره باتری با ظرفیت بالا کانن BG-E20 برای EOS 5D Mark IV طراحی شده است، ایده آل برای حجم بالا و عکاسی عمودی آسان.
برق توسط دو باتری بسته باتری LP-E6 یا یک کوپلر DC اختیاری DR-E6 و آداپتور برق متناوب AC-E6N تامین می شود.

ارگونومی بهبود یافته دسته باتری Canon BG-E20 برای عملکرد راحت
ابعاد (WxHxD): 151.7 x 114.4 x 84.3 میلی متر
سازگاری – کیت EOS 5D Mark IV EF 24-105mm f/4L II USM, EOS 5D Mark IV Body Refurbished, EOS 5D Mark IV Body, EOS 5D Mark IV EF 24-70mm f/4L USM Kit.

Canon Battery Pack bg-e20 یک بسته باتری اضافی با ارگونومی بهبود یافته است که به طور خاص برای Canon EOS 5D Mark IV طراحی شده است. به کاربران امکان می دهد یکی از دو باتری LP-E6 را شارژ کنند.

با دوربین Canon BG-E20 Battery Grip از عکاسی با سرعت بالا و کنترل بهتر در جهت عمودی لذت ببرید. این دستگیره با قابلیت نگهداری دو باتری لیتیوم یونی LP-E6 / LP-E6N، زمان عکاسی شما را دو برابر می کند.

همچنین دارای کنترل‌هایی است که به صورت عمودی مرتب شده‌اند، از جمله دکمه شاتر، کنترل‌کننده چند منظوره و دکمه انتخاب ناحیه فوکوس خودکار.

نگهدارنده باتری از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که با 5D Mark IV مطابقت دارد و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. همچنین دارای یک سوراخ پین تراز دوربین برای استفاده با هدهای ویدیویی خاص و صفحات انتشار سریع است.

برای خرید حضوری این محصول با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E20" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E20"، کلیک کنید.