نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II

دسته باتری Canon BG-E16 برای 7D II

دوربین کانن BG-E16 ویژه دوربین DSLR EOS 7D Mark II، قابلیت‌های کنترل پیشرفته و همچنین طول عمر باتری را افزایش می‌دهد. دستگیره دو باتری لیتیوم یونی LP-E6 را می پذیرد تا عمر باتری دوربین را افزایش دهد، یا باتری های AA را می توان با بسته باتری BGM-E16 استفاده کرد.

علاوه بر این، با کیت منبع تغذیه بدون وقفه AC اختیاری ACK-E16 نیز سازگار است. طراحی عالی عکسبرداری در جهت عمودی را بهبود می بخشد و همچنین یک ساختار ارگونومیک کلی برای نگه داشتن دوربین 7D Mark II فراهم می کند.

دکمه شاتر دوم، صفحه اصلی، کنترلر چند منظوره، دکمه انتخاب نقطه AF، دکمه قفل AE/FE، دکمه شروع AF و دکمه چند منظوره برای کنترل و انعطاف بهتر در کنترلر گنجانده شده است.

برای خرید حضوری به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری گریپ کانن BG-E16 for 7D II"، کلیک کنید.