نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E6N

امروز در فروشگاه های اینترنتی همان باتری کانن LP-E6N اصلی کانن را معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی باتری کانن مشابه مدل اصلی کانن LP-E6N

یک باتری لیتیومی LP-E6N کانن با ظرفیت 1865 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 7.2 ولت برای دوربین های Canon DSLR از جمله Canon EOS 80D ساخته شده است.

دوربین Canon EOS 90D, Canon EOS 5D Mark IV, Canon EOS 6d Mark ll, Canon EOS 5d Mark ll, Canon EOS 5d Mark ll, Canon EOS 6d Camera, Canon EOS 60d, Canon EOS 7d Mark ll, دوربین Canon EOS 7D، دوربین Canon EOS R، دوربین Canon EOS RP، دوربین Canon EOS 5Ds، دوربین Canon EOS 5Dsr و دوربین Canon EOS 70d نیز از باتری اصلی Canon LP-E6N Canon استفاده می کند.

انواع باتری لیتیومی قابل شارژ امروزه به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. ضریب خود تخلیه کم به همراه قیمت و اندازه مناسب این باتری ها از جمله عواملی هستند که در انتخاب آن ها تاثیرگذار بوده اند.

استفاده از باتری کانن مانند LP-E6N اصلی Canon هزینه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد، بنابراین یک باتری لیتیومی قابل شارژ می تواند به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار استفاده شود. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند.

همچنین لازم به ذکر است که برای انواع دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

بررسی باتری کانن مشابه با کانن اصلی LP-E6N

باتری کانن مشابه مدل اصلی کانن LP-E6N مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از یک نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شود.

در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. همان انرژی الکتریکی در هنگام تخلیه آزاد می شود.

این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا به طور کامل شارژ می شوند. 3 ساعت. باتری کانن LPE6N با شارژر LC-E6 شارژ می شود.

قیمت باتری لیتیومی LP-E6N کانن

باتری کانن مشابه کانن اصلی LP-E6N با 7 روز گارانتی تعویض در نمایندگی محصولات کانن موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به درجه یا همان کیفیت دارد. ارزیابی او متفاوت است.

باتری های دوربین کانن در کیفیت های مختلفی تولید می شوند.

  • باتری های اورجینال مانند هنگام خرید دوربین داخل جعبه هستند.
  • باتری های طرح اصلی مشابه باتری های اصلی هستند و حدود 75 درصد از باتری های اصلی را در خود جای می دهند.
  • باتری های باکیفیت که از نظر ظاهری با باتری اصلی تفاوت چندانی ندارند و حدود 40 درصد باتری های اصلی را در خود جای می دهند.
  • باتری های تقلبی که می توانند از نظر اصالت شبیه به هر دو نوع باشند اما از نظر شارژ نگه می دارند حدود 15-20 درصد باتری اصلی هستند اما نکته مهم این است که استفاده از باتری های تقلبی به دوربین آسیب می زند.

لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز، باتری دوربین لیتیومی را خریداری کنید یا قیمت به روز باتری دوربین لیتیومی LP-E6N کانن را از نمایندگی محصولات کانن دریافت کنید. عدم وجود قانون با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در صفحه تماس با نماینده Canon تماس بگیرید.

دارم خرید میکنم باتری اصلی کانن دسته باتری کانن را ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E6N" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon LP-E6N"، کلیک کنید.