نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی BP-511A

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی باتری اصلی Canon BP-511A را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری اصلی Canon BP-511A

یک باتری کانن مشابه مدل اصلی BP-511A با ظرفیت 1390 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 7.4 ولت برای مدل های DSLR کانن از جمله دوربین کانن 40D تولید شده است. دوربین های Canon EOS 50D، Canon EOS 5D نیز از باتری Canon BP-511A استفاده می کنند.

همه کاره ترین باتری های لیتیومی قابل شارژ در حال حاضر محبوب ترین نوع باتری در مدل های دیجیتال هستند. ضریب خود تخلیه پایین و همچنین قیمت و ظرفیت استاندارد این باتری ها از جمله عوامل تاثیرگذار در انتخاب آنها می باشد.

باتری‌های لیتیوم یونی مانند سایر منابع انرژی الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده‌اند که معمولاً از نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می‌شود.

در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم موجود در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیومی که در الکترولیت هستند بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. این انرژی الکتریکی در صورت خالی شدن آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند.

این مدل از باتری ها دیگر برای رسیدن به ظرفیت 100 درصدی باتری به 12 ساعت زمان شارژ نیاز نخواهند داشت و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از 2 یا 3 ساعت به طور کامل شارژ می شوند. باتری Canon BP 511A با شارژر CB-5L شارژ می شود.

برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد باتری اصلی Canon BP-511A می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی BP-511A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری کانن مشابه اصلی BP-511A"، کلیک کنید.