نقد و بررسی باتری دوربین کانن Canon NB-13L

امروز در فروشگاه های اینترنتی به معرفی و بررسی باتری دوربین Canon NB-13L خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی باتری دوربین Canon NB-13L

باتری Canon NB-13L 3.6V 1250mAh است و برای دوربین های Canon مناسب است. باتری‌های لیتیوم یونی مانند سایر باتری‌های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده‌اند که معمولاً از نمک‌های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می‌شوند.

هنگامی که باتری شارژ می شود، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شوند. انرژی الکتریکی مشابهی در هنگام تخلیه آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی در حدود 3 ولت تولید می کند.

باتری های دوربین کانن NB-13L دیگر به ۱۲ ساعت زمان شارژ برای پر کردن ظرفیت باتری نیاز ندارند و بسته به ذخیره انرژی باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا ۳ ساعت شارژ می شوند. همچنین از آنجایی که این باتری ها نیاز به شارژ اضافی ندارند، بهتر است همیشه آن ها را نیمه شارژ نگه دارید.

باتری‌های لیتیوم یونی مانند سایر باتری‌های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده‌اند که معمولاً از نمک‌های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می‌شوند. در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. انرژی الکتریکی مشابهی در هنگام تخلیه آزاد می شود.

این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی در حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا ۳ ساعت شارژ می شوند. باتری Canon NB 13L با شارژر CB-2LH شارژ می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری دوربین کانن Canon NB-13L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری دوربین کانن Canon NB-13L"، کلیک کنید.