نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی

در پی انتشار بوی نامطبوع ناشی از انتشار مواد سمی در خوابگاه دانشجویی، آتش نشانان به 15 نفر کمک کردند.

به گزارش ساینس بلاگ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام کرد ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد ریزش مواد سمی و بوی بد به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 40 و 18 در حال تنفس بودند. به تجهیزات هشدار داده شد و اکیپ همت ایستگاه یک، تیم واکنش شیمیایی به محل حادثه واقع در خیابان ولی عصر، جاده زرتشت غربی اعزام شدند.

با حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که این حادثه در یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان خوابگاه دانشجویی استفاده می شد، به دلیل انتشار مواد سمی در محوطه خوابگاه رخ داد و در همان لحظات اولیه 15 نفر از افراد گرفتار شده از ساختمان خارج شدند.

هنگامی که دانش آموزان از ساختمان تخلیه شدند، مشخص شد که برخی از بازماندگان کمی مست بودند و تیم های آتش نشانی آنها را برای ارزیابی پزشکی به امدادگران اورژانس در محل تحویل دادند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیبی نرسید.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل ماموریت خود را به پایان رساندند.

15 نفر پس از نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی نجات یافتند

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی"، کلیک کنید.