میعادگاه های نمازجمعه استان سمنان آماده دریافت کمک های مردمی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

میعادگاه های نمازجمعه استان سمنان آماده دریافت کمک های مردمی است - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، محمد حسین ذوالفقاری ظهر آدینه در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در 30 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی است، ابراز داشت: مردم می توانند با مراجعه به این پایگاه و کمک به هم استانی های نیازمند خود در این کار خیر سهیم شوند.

وی ضمن بیان اینکه میعادگاه نمازجمعه سراسر استان سمنان نیز آماده میزبانی از خیران و نیکوکاران است، افزود: 18 و 25 اسفند پایگاه های جشن نیکوکاری در محل برگزاری نماز جمعه برپا است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه 160 مرکز نیکوکاری استان نیز برای این جشن آمادگی لازم را دارند، ابراز داشت: مردم استان سمنان می توانند برای اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به این مراکز نیز مراجعه کنند.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه 409 مدرسه استان نیز به عنوان پایگاه های جشن نیکوکاری منظور شدند، تصریح کرد: دانش آموزان از این طریق می توانند به هم مدرسه ای و همکلاسی نیازمند خود کمک کنند.

وی ضمن بیان اینکه کمک های جمع آوری شده سه روز بعد به دست نیازمندان خواهد رسید، گفت: شهروندان می توانند با شماره گیری کد دستوری #023*8877* در این کار خیر سهیم شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میعادگاه های نمازجمعه استان سمنان آماده دریافت کمک های مردمی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میعادگاه های نمازجمعه استان سمنان آماده دریافت کمک های مردمی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.