مکان آرامستان جدید تهران تایید شد

مکان آرامستان جدید تهران تایید شد

ساینس بلاگ:

لطف الله فروزنده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مکان قبرستان جدید مصوب شده است اما همچنان در حال مذاکره با اوقاف و خیرین کشور برای خرید این مکان هستیم.

وی با اشاره به مصوبه 23 پروژه بزرگ با مشارکت بخش خصوصی در این دوره از مدیریت شهری، گفت: ارزش این پروژه ها 75 هکتار برآورد شده است که از جمله این پروژه ها می توان به پروژه 1001 شهر، هایپراستار، مجتمع تجاری خرازی، هتل دیدار، تجارت بین الملل وان شاین شهر و بیمارستان آتیه 2.

همدرنگ معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران درباره فرصت جدید سرمایه گذاری در سال 1403 گفت: ارزش این پروژه ها بیش از 100 میلیارد تن در نظر گرفته شده است. این پروژه ها شامل هتل کوهستان، هتل و مجتمع اداری برج میلاد، ساخت چهار هتل جدید، پارک آزادگان، مرکز تجارت بین المللی آفتاب 2 می باشد.

وی با اشاره به خرید مصالح کلان توسط شهرداری تهران گفت: در این دوره از مدیریت شهری برنامه ریزی برای خرید مصالح کلان از بورس کالا انجام شده است.

ادعاهای حمل و نقل عمومی

معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران به موضوع شفافیت و انضباط مالی در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد. وی بیان کرد: علاوه بر این شفافیت و انضباط مالی از جمله مواردی است که در این مدت مورد توجه ویژه قرار گرفته است. بنابراین در سال 1402 استقرار سیستم هزینه برای شرکت اتوبوسرانی و مترو اجرا می شود.

وی درباره پیگیری مطالبات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: دولت 5.6 همات برای یارانه بلیت اتوبوس و 3.9 همات برای یارانه بلیت داده است. همچنین از سال 1396 معافیت 100 درصدی عوارض و مالیات عملکرد از جرایم از دیگر مواردی است که در این دوره مدیریت شهری رخ داده است.

فروزنده به برپایی نمایشگاه در نقاط مختلف شهر آفتاب اشاره کرد. وی افزود: از سال 95 تا 1400 حدود 60 نمایشگاه برگزار شد و در دو سال گذشته 60 نمایشگاه در این مکان برگزار شد و به نوعی این مکان نمایشگاهی در این دوره مدیریت شهری احیا شد و سانسور شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مکان آرامستان جدید تهران تایید شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مکان آرامستان جدید تهران تایید شد"، کلیک کنید.