مهلت ۷۲ ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی

دادستانی تهران به اداره کل امور دانشجویان معاونت دانشجویی دستور داد تا اسامی بیش از 100 نفر از متقاضیان نمایندگی در شورای اسلامی را اعلام کنند و مدارک در این کشور تهیه شده است. در 72 ساعت آینده

به دادستانی تهران 72 ساعت مهلت داده شد تا اسامی 100 کاندیدای انتخابات مجلس با مدارک جعلی را اعلام کند.

ساینس بلاگ:

مدیر کل امور دانشجویی سازمان امور دانش آموزی روز گذشته در گفت و گو با یکی از رسانه های ملی گفت: بیش از 100 کاندیدای نمایندگی در شورای اسلامی دارای مدارک تحصیلی جعلی بودند.

این گزارش نشان می دهد که پس از اظهارنظرهای دادستانی تهران، مدیرکل امور دانشجویان معاونت دانشجویی دستور داده اسامی و مدارک این افراد طی روزهای آینده به دادسرای تهران ارائه شود 72 ساعت.

علی صالحی، دادستان تهران از دستور ارسال اسامی و مدارک مرتبط با این ادعا خبر داد و گفت: در صورت دریافت گزارش از مدیر کل سابق معاونت دانشجویی، صحت ادعا تایید می شود و در صورت وجود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهلت ۷۲ ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهلت ۷۲ ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی"، کلیک کنید.