مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ساینس بلاگ، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که 32 درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسیول این وضعیت می دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین 21 درصد از آمریکایی ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رییس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به 7.3 میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در 2021 از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی ها" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی ها"، کلیک کنید.