مصدومیت ۹ نفر در انحراف از جاده

ساینس بلاگ/ سیمنان کمتر از دو ساعت بعد دو خودروی پراید در استان سمنان از جاده خارج شدند که بر اثر آن 9 نفر مجروح شدند.

حسین درخشان رئیس جمعیت هلال احمر سیمنان از مصدومیت 5 نفر از جاده فخر در جاده دامغان به سمنان در 28 مرداد ماه خبر داد و گفت: امروز جمعه 18 مرداد 1403 ساعت 5:00 این حادثه رخ داد. انحراف و برخورد خودروی پراید در کیلومتر 60 جاده دامغان – سیمنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم امداد حوثی ها در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه 5 نفر مجروح شدند.

مسئول جامعه ساری میس این استان گفت: امدادگران ساری میس با انجام کمک های اولیه افراد داخل خودرو را رها کردند و با همکاری عوامل اورژانس 115 مصدوم را به مرکز بهداشت اعزام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سرنشینان این خودرو پراید افغانی بودند.

در ادامه علیرضا باغبان معاون جمعیت ساری میس استان سمنان از مصدومیت چهار نفر بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید در جاده سرخه جردن خبر داد و گفت: امروز جمعه 28 مرداد ساعت 22:40 ساعت 1403 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر از انحراف یک دستگاه پراید در کیلومتر 39 جاده سرخیه – ایردان خبر داد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، تیم امداد و نجات دانمارکی با پشتیبانی پایگاه اردن به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی; مشخص شد؛ در این حادثه 4 نفر مجروح شدند.

معاون ساری میس این استان گفت: امدادگران ساری میس با انجام اقدامات اولیه، افراد داخل خودرو را رها کردند و با همکاری اورژانس 115 مصدومان را به مرکز بهداشت انتقال دادند.

9 نفر بر اثر فرار از جاده مجروح شدند

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت ۹ نفر در انحراف از جاده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت ۹ نفر در انحراف از جاده"، کلیک کنید.