مشاهده و زنده‌گیری یک گونه کمیاب در دماوند/ عکس

به گزارش ساینس بلاگ،نقی میرزاکریمی اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی رئیس کلانتری جابان مبنی مشاهده یک گربه‌سان وحشی بر اساس گزارش اهالی روستای سربندان، محیط‌بانان این اداره به منظور زنده‌گیری حیوان به محل مراجعه کردند.

ساینس بلاگ در خبری نوشت :وی با اشاره به اینکه همچنین هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم دامپزشکی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به منظور پشتیبانی و استفاده از سلاح بیهوشی انجام شد، افزود: اما با بررسی صحنه مشخص شد یکی از اهالی دوستدار محیط زیست سربندان با ورود این سیاهگوش به مغازه‌اش آسیبی به آن نرسانده و بعد ورود حیوان درب را بسته و به کلانتری محل اطلاع داد.

1397012616324181313857604.jpg

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: این حیوان به دلیل درگیری انگلی دچار ضعف شدید شده و به روستا پناه آورده بود و بعد از زنده‌گیری به منظور درمان به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شده و بعد از بهبود در طبیعت زیبای سربندان رهاسازی خواهد شد.

۴۷۲۳۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشاهده و زنده‌گیری یک گونه کمیاب در دماوند/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشاهده و زنده‌گیری یک گونه کمیاب در دماوند/ عکس"، کلیک کنید.