مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می شود

مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات گفت: واحد علوم و تحقیقات با راه اندازی دوره های تخصصی و ایجاد مدارس عالی مهارتی در حوزه های تخصصی تلاش دارد تا ضمن توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان با محوریت رویکرد راه اندازی کسب و کار با تکیه بر مدل های نواوری، بستر لازم جهت مشاغل نوآور و دانش بنیان را فراهم کند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با افتتاح 23 مدرسه مهارتی در روز دوشنبه 21 خرداد گام بلند دیگری در راستای مهارت ورزی و توانمندسازی دانشجویان برداشت. مدارس عالی مهارتی با حضور  صباغ زاده قایم مقام واحد علوم و تحقیقات؛ ورسه ای معاون آموزشی و مهارتی؛ اکرمی مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛ بهزادی مدیر کل حوزه ریاست، بابایی معاون توسعه و مدیریت منابع؛ زراعت کیش معاون دانشجویی و فرهنگی؛ افسانه مظفری مدیر کل برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی بازگشایی شد تا فصل جدیدی در آموزش کاربردی واحد علوم و تحقیقات برداشته شود.

صباغ زاده قایم مقام واحد علوم و تحقیقات در مراسم افتتاحیه، به ضرورت مهارت افزایی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: تربیت دانشجویانی با مهارت های فردی شغلی و مدیریتی، سبب ارتقاء کیفیت و اثربخشی فرایند آموزش مبتنی بر پرورش انواع استعداد ها و مهارت ها در بین دانشجویان می شود و به ارتقای دانش تخصصی و توان حل مسیله و رفع نیاز روز جامعه کمک خواهد کرد. 

ورسه ای تاکید کرد: واحد علوم و تحقیقات با راه اندازی دوره های تخصصی و ایجاد مدارس عالی مهارتی در حوزه های تخصصی تلاش دارد تا ضمن توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان با محوریت رویکرد راه اندازی کسب و کار با تکیه بر مدل های نواوری، بستر لازم جهت مشاغل نوآور و دانش بنیان را فراهم کند.

ساختمان مدارس مهارتی در زیربنایی به متراژ 1700 متر مربع در چهار طبقه و با بیشتر از 35 کلاس و فضا های اداری، نمازخانه و سالن جلسات در بلوار سردار جنگل، خیابان شهید مخبری، ایران زمین شمالی، نبش کوچه ایراندخت بنا شده است و در سال جاری قریب به 500 دوره آموزشی کاربردی، طراحی و اجرایی خواهد شد. شرکت در دوره های برگزار شده توسط مدارس عالی مهارتی برای عموم علاقمندان آزاد بوده و گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می شود"، کلیک کنید.