مسیول اسراییلی: نتانیاهو بدون تحقق شروط خود موافق آتش بس دایم نیست

مسیول اسراییلی: نتانیاهو بدون تحقق شروط خود موافق آتش بس دایم نیست

یک مسیول صهیونیست گفت نتانیاهو و کابینه جنگ با پیشنهاد اخیر آتش بس که توسط آمریکا ارایه شد، موافقت کرده اند اما همچنان بر شروط خود پافشاری می کنند.

به گزارش ساینس بلاگ، یک مسیول اسراییلی امروز-یکشنبه- خبر داد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه جنگ این رژیم با پیشنهاد آتش بس اخیر که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا آن را مطرح کرد، موافقت کرده اند.

او در گفت وگو با سی بی اس گفت که اسراییل اکنون منتظر پاسخ جنبش حماس است.

این مسیول خاطرنشان کرد: اظهارات نتانیاهو بر این مساله تاکید دارد که او بدون برآورده شدن شروطش موافق آتش بس دایم نیست. اسراییل بدون بازگرداندن تمام اسرا و نابودی توانایی های حماس با آتش بس دایم موافقت نخواهد کرد.

رییس جمهور آمریکا شامگاه جمعه گفت رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا ارایه کرده و در صورت حصول توافق بر سر این طرح جدید، آمریکا پایبندی تل آویو به مفاد این طرح را تضمین خواهد کرد.

بایدن گفت: «اسراییل یک پیشنهاد جامع ارایه داده است. این یک نقشه راه است که به آتش بس پایدار و آزادسازی تمام اسرا منجر خواهد شد. این پیشنهاد از طریق قطر به حماس تحویل داده شده است.»

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیول اسراییلی: نتانیاهو بدون تحقق شروط خود موافق آتش بس دایم نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیول اسراییلی: نتانیاهو بدون تحقق شروط خود موافق آتش بس دایم نیست"، کلیک کنید.