مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود

مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود

رییس پلیس راه کشور با تشریح اقدامات لازم برای بازگشت مسافران نوروزی گفت: در روزهای دوازدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه محور جنوب به شمال تهران در محور چلیس بسته می شود.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار مومانی تردد در اکثر محورهای کشور را بالا و منظم خواند و گفت: تنها در محورهای شمالی مانند محور هراز و محور چلیس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شب گذشته تردد در محور چلیس از شمال به جنوب زیاد بود، امروز نیازی به تردد یک طرفه نبود.

رییس پلیس راه کشور با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای بازگشت مسافران نوروزی، گفت: در روزهای 22 و 24 فروردین ماه، جاده جنوب به شمال در محور چلیس به تهران بسته می شود تا تردد برای مسافران ایجاد نشود. مشکلات ترافیکی ایجاد نکنید. شهروندانی که از محور شمال بازگشته اند در دسترس نیستند

وی در پایان از هموطنان خود خواست در زمان خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود"، کلیک کنید.