مرد زنجانی در رودخانه غرق شد

مرد زنجانی در رودخانه غرق شد

ساینس بلاگ:

درویش طغلیلو شامگاه جمعه گفت: در تماس تلفنی با اورژانس این استان از غرق شدن در رودخانه روستای حصار از توابع زنجان مطلع شدند.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی این مرد 56 ساله که به همراه دخترش برای شنا به رودخانه رفته بود به دلیل اینکه فنون شنا را نمی دانست غرق شد.

رئیس مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پس از بررسی های اولیه هیچ گونه علائم حیاتی در این مرد مشاهده نشد، هرچند عملیات احیای قلبی ریوی در محل انجام شد اما تلاش ها برای احیای وی ناکام ماند.

وی گفت: در حال حاضر اورژانس این استان با 480 کارمند و 107 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه خودرو به صورت شبانه روزی به حادثه دیدگان امدادرسانی می کند.

تقیلو با بیان اینکه با استقرار استاندارد اورژانس 115 بیمارستان در این استان زمان رسیدن به تخت بیماران کمتر از میانگین کشوری است، افزود: زمان ورود بسیار طولانی است. در شهر به طور متوسط ​​هشت دقیقه و در جاده 15 دقیقه طول می کشد.

حادثه مذکور سومین حادثه غرق شدگی در سال جاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرد زنجانی در رودخانه غرق شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرد زنجانی در رودخانه غرق شد"، کلیک کنید.