مردم از نزدیک شدن به رودخانه های دز و کارون اجتناب کنند

مردم از نزدیک شدن به رودخانه های دز و کارون اجتناب کنند

ساینس بلاگ:

مهدی عظیم فر روز یکشنبه گفت: به منظور حفظ بارندگی در قسمت های بالای سد دیز و کنترل سیلاب های ورودی به سد، تغییرات دبی سد با توجه به شرایط و دبی های زیاد و تغییرات عمده ادامه خواهد داشت. رودخانه ادامه خواهد داشت.

وی از استان های واقع در شهرهای حاشیه رودخانه های دیز و کارون از جمله اندیمشک، دیزفول، شوش، کرخ، شوشتر، اهواز، عبادان و خرمشهر خواست از سکونت در حاشیه رودخانه ها به ویژه رودخانه دیز خودداری کنند .

مدیر روابط عمومی شرکت آب و برق خوزستان گفت: همچنین درخواست می شود نسبت به جمع آوری پمپ های خودروهای کشاورزی و تجهیزات آسیب دیده در حاشیه رودخانه های مذکور اقدامات لازم انجام شود.

بارندگی های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به زمین های کشاورزی و آبگرفتگی معابر مناطق مختلف خوزستان خسارت وارد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم از نزدیک شدن به رودخانه های دز و کارون اجتناب کنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم از نزدیک شدن به رودخانه های دز و کارون اجتناب کنند"، کلیک کنید.