مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه اش به قتل رسید

مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه اش به قتل رسید

مدیر عامل جوان یک شرکت توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی با 37 ضربه چاقو در برج 20 طبقه خود در محله کوه حک کشته شد.

به گزارش ساینس بلاگ، ساعت 17 بعدازظهر فرودین 28 فوت مرد جوانی به فوریت های پلیسی اطلاع داده شد و بر اساس آن، کارکنان ستاد کلانتری 141 کهک به محل حادثه اعزام شدند. صحنه حادثه

در طبقه پانزدهم یک برج 20 طبقه در محله کوهک، ماموران جوانی غرق در خون را روی زمین پیدا کردند که به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل، ساعت 9 صبح با 37 ضربه چاقو مورد اصابت قرار گرفته بود. 00:00 7 ساعت قبل از کشف جسد کشته شد.

گزارش تیم پلیس مبنی بر قتل قاضی محمد جواد شفیع از ناحیه پنج بازپرسی دادسرای امور جنایی به همراه دادیاران تحقیق و تفحص تیپ دهم ارسال شد. تیم شناسایی و پزشکی قانونی باید برای کشف زوایای این قتل وارد عمل شوند.

با رسیدن بازپرس به محل جنایت، تحقیقات اولیه از افراد حاضر در پل کهک که از همراهان مقتول بودند آغاز شد.

یکی از این افراد به بازپرس گفت مقتول مدیر یک شرکت بزرگ لوازم آرایشی بوده و به تنهایی در این برج زندگی می کرده و همیشه ساعت 9 شب به شرکت می آمده است. ساعت 12 ظهر بود با او تماس گرفتیم اما جواب نداد. تا ساعت 16 به طور مداوم با تلفن همراه و منزلشان تماس می گرفتیم، اما وقتی مطمین شدیم به تماس ها پاسخ نمی دهند، نگران شدیم.

وی افزود: نگهبان شرکت کلید منزل مدیر را در دست داشت و با چند نفر به منزل ایشان رفتیم. اول زنگ خونه رو زدیم ولی بازم جواب نداد. پس با کلید در را باز کردیم و به طبقه پانزدهم رفتیم و کلید ورودی واحد را گذاشتیم و چرخاندیم و در باز شد، با جسد غرق در خون مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

شاهد عینی دیگری که در محل حادثه حضور داشت، در پاسخ به سوال بازپرس مبنی بر اینکه صحبت هایی مبنی بر دشمنی فرد متوفی با فرد خاصی از همکارانش مطرح شده است، گفت: و بین یکی از دوستانش نزاع و نزاع پیش آمد. مبلغی پول اما سوژه ای که در این جنایت نقش داشته است نمی دانم نقشی داشته یا نه!

بر این اساس بازرس شفیعی دستور داد جسد برای انجام معاینات پزشکی قانونی ارسال شود و بررسی دوربین های مداربسته برج کهک و شناسایی عامل یا عاملان این قتل در راس کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد. . هوش.

کارآگاهان پلیس با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز کردند و در همان ساعت اول با استفاده از دوربین صحنه جنایت، حضور راکب موتورسیکلت را مقابل درب ورودی اصلی برج مشاهده کردند که پس از دقایقی وارد ساختمان شد. و یک نفر دیگر نیم ساعت بعد از برج خارج شد.

راکب موتورسوار شناسایی و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد. متهم در اولین لحظات بازجویی به معاونت قتل مدیرعامل این شرکت اعتراف کرده است.

متهم به بازپرس گفت: متوفی و قاتل فراری که از دوستان سابق بودند، بر سر یک میلیارد تومان اختلاف داشتند و قاتل مدتی بود با من زندگی می کرد و هر وقت از مطب متوفی به خانه برمی گشت فریاد می زد. . از اینکه قربانی نمی خواهد پولش را بپردازد عصبانی هستم و من او را می کشم یا خودم را.

وی ادامه داد: روز جنایت از من خواست تا او را به خانه مقتول ببرم تا دوباره با او صحبت کنم. با موتورسیکلت به محل سکونت مقتول رفتیم و دوستم پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خواست که به طبقه پانزدهم بروم و وارد خانه شوم. وقتی از او پرسیدم چرا او را کشتی؟ او گفت قصد ندارد پولم را پس بدهد و من او را کشتم.

من از ترس فرار کردم و دوستم دنبالم آمد و سوار موتور شدیم و از آنجا فرار کردیم. دوستم بعد از آمدن به خانه با عجله چند لباس داخل کیف گذاشت و بدون اینکه به من بگوید کجا می رود از خانه خارج شد اما متوجه شدم و پاسپورتش را گرفتم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات پیچیده فنی و پلیسی، با انکار خط تلفن و خرید وکیل، در کمتر از 48 ساعت یک قاتل متواری در یکی از شهرهای شمالی این کشور کشف شد شناسایی و دستگیر شدند. .

به گفته محمدجواد شفیعی، دادستان ناحیه پنجم جنایی، قاتل 30 فرودین برای تحقیقات و بازجویی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تحقیقات درباره قتل برج کوهک ادامه دارد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه اش به قتل رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه اش به قتل رسید"، کلیک کنید.