مدیریت مصرف با روش های هوشمند امکان پذیر است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

مدیریت مصرف با روش های هوشمند امکان پذیر است - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در آیین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، تحقق مدیریت مصرف انرژی را در گرو حرکت به سمت هوشمندسازی این عرصه عنوان کرد و گفت: متاسفانه همه ساختارها و فرآیندها در کشور به صورت غیربهرور در کشور شکل گرفته است.

وی یکی از دلایل اصلی در غیر بهره ور بودن ساختارها و فرآیندها را که به قبل از انقلاب برمی گردد، ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفت عنوان کرد و افزود: یکی از عرصه هایی که باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، بحث توزیع برق است؛ چرا که این رویکرد منجر به مدیریت مصرف در حوزه انرژی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس نیز با بیان اینکه بیش از 1000 نفر در این کنفرانس بین المللی شرکت کردند، یادآور شد: 279 مقاله در این کنفرانس پذیرش شد که داوری این تعداد مقاله را 570 داور از سراسر کشور بر عهده داشتند.

علی ابدالی با اشاره به اینکه 10 مقاله برتر فارسی در دو ژورنال و 10 مقاله برتر انگلیسی نیز با داوری مجدد به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کل 821 مقاله به این کنفرانس ارسال شد که افزایش 9 درصدی داشت.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از 1000 نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیریت مصرف با روش های هوشمند امکان پذیر است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیریت مصرف با روش های هوشمند امکان پذیر است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.