مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

ساینس بلاگ:

اسدالله عباسی عصر جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از واحدهای آموزشی گیلان، حوزه های رای گیری و معلمان نیز نمایندگان اجرایی هستند و در مدارس رای خواهند داد، شمارش آرا ادامه دارد، واحدهای آموزشی از صبح فردا آغاز می شود. و غایب آن شب

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم استان گیلان در انتخابات شورای اسلامی و ضمن قدردانی از خبرگان رهبری افزود: ارتش، قانون مداری و قانون مداری در انتخابات 45 هزار نفر مردمی از استان های مذکور در این اجرا شرکت کردند. نقش نیروهای امنیتی در روند انتخابات و تلاش این نیروها در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات ستودنی است.

دو میلیون و 12 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد 703 هزار و 511 نفر در شهرستان رشتیا هستند. همچنین در گیلان 86 هزار و 166 رای اولیه وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس سنا روز جمعه 20 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

استان گیلان 13 نماینده در شورای اسلامی و چهار نماینده در خبرگان رهبری دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر"، کلیک کنید.