مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

ساینس بلاگ:

مدیریت بحران استان فارس اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی روز سه شنبه 8 فروردین ماه مدارس شهرستان های ساینس بلاگ، لمداد، لارستان، گرش، اوز، جوییم، خنج، فراشبند و قرقین به صورت غیرحضوری تعطیل است. شبکه شاد.

در چهار شهر جنوب استان بوشهر مدرسه و دانشگاه غایب است

ستاد مدیریت بحران استان بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و آبگرفتگی احتمالی معابر، کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه های شهرستان های کنگان، دیر، جم و اسلاوی در نوبت صبح و عصر روز سه شنبه 8 فروردین تعطیل است.

مدارس غیرحضوری هرمزگان از فردا آغاز می شود

سخنگوی استانداری هرمزگان همچنین اعلام کرد: با توجه به هشدار برودت هوا و احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در سطح استان، مدارس به صورت غیرحضوری باز می شود.

مدارس شهرهای جنوبی کرمان تعطیل است

با توجه به اخطار شدید جوی و پیش بینی سیل، کلاس های برخی از مدارس شهرستان های جنوبی کرمان فردا (سه شنبه) تعطیل و برخی دیگر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کوهنج، رودبار ذوبان و جموریان فردا سه شنبه از سوی فرمانداران تعطیل است و در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می شود.

همچنین شهرهای جرافت، منوجان و قلاگنج نیز به دلیل پیش بینی بارندگی بیشتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند"، کلیک کنید.