ماجرای جابجایی یک «کلیه» در تهران

ماجرای جابجایی یک «کلیه» در تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از موفقیت پیوند کلیه از بیمارستان سینا به بیمارستان شهید هاشمی نژاد با کمک خودرو خبر داد.

ابوالفضل مهرخ در گفت وگو با ساینس بلاگ به گفته وی، مسیولیت پیوند اعضا در کشور با هماهنگی مرکز پیوند وزارت بهداشت انجام می شود. بر عهده اورژانس است، وی گفت: امروز یکشنبه 8 بهمن ماه برای اولین بار در اورژانس بیمارستان برای اولین بار یک عضو توسط موتورسیکلت اورژانس منتقل شد.

وی افزود: برای سهولت و سرعت انتقال با در نظر گرفتن ترافیک پایتخت، این قسمت از بدنه از بیمارستان سینا در خیابان امام خمینی (ره) به بیمارستان هاشمی نژاد حوالی چهارراه ونک منتقل می شود که این انتقال توسط یک دستگاه خودرو انجام می شود. بهتر. حوالی ساعت سه بعد از ظهر کارشناسان رانندگی اداره کل حوادث و فوریت های پزشکی استان تهران

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان تهران ادامه داد: خودروی دیگری به همراه وسیله نقلیه به صورت پشتیبان وارد شده و تمامی موارد لازم با بخش پیوند بیمارستان اصلی وزارت بهداشت هماهنگ شده است. و بیمارستان مقصد

ماهاروخ با بیان اینکه عصر امروز عملیات انتقال و اتصال با موفقیت انجام شد، گفت: این دو خودرو از دوره عملیاتی خارج شده اند و هیچ مانعی در فرآیندها و ماموریت های در حال انجام این نمایندگی وجود نخواهد داشت.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای جابجایی یک «کلیه» در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای جابجایی یک «کلیه» در تهران"، کلیک کنید.