قتل زن مسن با انگیزه سرقت طلا

قتل زن مسن با انگیزه سرقت طلا

ساینس بلاگ:

قاتل در دیوان دره در کمتر از یک ماه در تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تارنمای جنایی، پرونده قتل پیرزنی و تنها اندکی قبل از دیوان دره به تهران ارسال شد و ماموران آگاهی ناحیه دهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که متهم ابتدا پیرزنی را در خانه خود کشته است. خرداد ماه امسال به تهران گریخت.

در بررسی های انجام شده در محل جنایت، فرضیه قتل به دلیل سرقت طلاجات مقتول به عنوان احتمال قوی مطرح شد. پیرزن در خانه خود به تنهایی زندگی می کرد و بر اثر ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داد. افرادی که مقتول را می شناسند در تحقیقات اولیه دزدی طلاهای این زن را تایید کردند. بررسی های بعدی نشان داد مردی که خانه این زن را به قتل رسانده و به سرقت برده احتمالا یکی از بستگان وی بوده که در محله دیگری از شهر دواندرا در استان کردستان زندگی می کند. بعدها مشخص شد که این مرد از شهر فرار کرده است.

علت پیدا شدن رد پای متهم در تهران منجر به کشف پلیس شد و در نهایت کارآگاهان پلیس یک ماه پس از جنایت موفق به دستگیری متهم شدند.

متهم در تحقیقات اولیه که پس از دستگیری وی انجام شد، به بازپرس موسی رضازاده گفت: دیدم این زن طلاهای زیادی دارد. یک شب برای سرقت طلا به خانه اش رفتم، اما او از خواب بیدار شد. بنابراین من او را با چاقو زدم و طلاهایش را دزدیدم. سپس به تهران فرار کردم و در خانه یکی از دوستانم بودم که دستگیر شدم.

با این اظهارات متهم، بازپرس رضازاده پرونده و متهم را به شهرستان محل ارتکاب جرم ارسال کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل زن مسن با انگیزه سرقت طلا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل زن مسن با انگیزه سرقت طلا"، کلیک کنید.