قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان

قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد افغانی خبر داد که در جریان اختلاف خانوادگی همسرش را از طبقه چهارم منزلی در شهر لواسان به پایین پرتاب کرد و او را کشت.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار علی ولی پور گدرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: شامگاه دوشنبه 15 فروردین ماه سال جاری خبر سقوط یک زن از پشت بام یک خانه چهار طبقه در محله لواگان به اطلاع پلیس رسید رسید. در پی آن تیمی از اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه رفتند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور داعش در این مکان گفت: نیروهای شناسایی جسد یک زن 19 ساله اهل افغانستان را تحویل گرفتند که بر اثر سقوط جان باخت. بررسی های اولیه همچنین نشان داد که همسایه ها قبل از این حمله مرگبار، مشاجره فرد متوفی و خانواده همسرش را شنیده بودند. بررسی های اولیه نشان داد ساعتی قبل از این حادثه این زن جوان با همسر و خواهرانش درگیری خانوادگی داشته و این اختلاف به پشت بام کشیده شده که ناگهان جسد او به پایین پرتاب شده است. .
ولی پور گدرزی ادامه داد: اولین اقدام تحقیق از زن فوت شده بود. وی در اظهارات خود به ماموران تحقیقاتی پلیس جنایی گفت که شب گذشته با همسرش درگیر شده و شب حادثه برای عید به خانه خواهرش رفته است. این مرد مدعی شد که او هم برای صحبت به آنجا رفته بود اما همسرش ناگهان به زمین افتاد و به زندگی خود پایان داد.

وی افزود: در بررسی های بسیاری از سوی دستگاه های پلیسی مشخص شد این مرد جوان قصد فرار از محل حادثه را داشته که به دلیل ازدحام جمعیت روی پل ساختمان خواهر که مالک آن است موفق به فرار نشده است از خانه، اظهارات متناقضی داد که به همین دلیل او دستگیر شد. با پایان یافتن تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان جنایی موظف شدند با بررسی اقدامات اطلاعاتی و دوربین های مداربسته اطراف صحنه جنایت، تحقیقات خود را در خصوص این پرونده ادامه دهند.

رییس پلیس آگاهی تهران افزود: در این اداره تحقیقات، شکل جسد روی زمین، نحوه سقوط جسد از پشت بام، اظهارات شاهدان عینی و اختلافات گسترده این زن جوان با همسرش در نظر گرفته شده است ، و با بررسی جنایی کارآگاهان، فرضیه قتل تایید شد و متهم پس از مواجهه با شواهد موجود، بدون بیان حقیقت راز سقوط را فاش کرد.
ولی پور گدرزی با اشاره به اعترافات این زن گفت: این جوان در اعترافات خود به نهادهای بازپرسی گفت که یک سال و نیم پیش با مقتول در افغانستان ازدواج کرده و با وجود مشکلات پس از مدتی با همسرش ازدواج کرده است. مخفیانه فرار کرد. و به طور غیرقانونی به همراه خواهرش به ایران رفت. این مرد از همسرش خواست که به خانه بازگردد اما او نپذیرفت و به همین دلیل چهار ماه پیش به ایران آمد و در شهرهای اصفهان و داموند مشغول به کار شد تا همسری پیدا کند. پس از اطلاع از محل اختفای همسرم در شب حادثه به خانه خواهرم رفتم و آنها دوباره بر سر همین موضوع با یکدیگر دعوا کردند و به شدت عصبانی شدند. سپس برای صحبت تلفنی به تراس رفت اما پس از چند لحظه همسرش نیز به آنجا آمد و درگیری شدیدی بین آنها در گرفت.

رییس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: پس از صدور دستور مقام قضایی، این جوان به اتهام قتل عمد روانه زندان شد و روند قانونی پرونده ادامه دارد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان"، کلیک کنید.