قاتل جوان ۱۸ساله به دام افتاد

قاتل جوان ۱۸ساله به دام افتاد

آسنا/اصفهان قاتل 18 ساله اصفهانی که به استان های همجوار متواری شده بود در کمتر از چهار روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این استان شناسایی و دستگیر شد.

این خبر را حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز (۲۲/۱۴۰۳) به ساینس بلاگ داد. . محل این حادثه یکی از محله های شمالی شهر اصفهان بوده است. پس از تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی یعنی 110 تحقیقات در این باره آغاز شد.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس از شمال اصفهان آغاز شده است. با بررسی میدانی پلیس مشخص شد مقتول در درگیری چند جوان کشته شده و قاتل بلافاصله متواری شده است.

ترکستانی افزود: در کمتر از چهار روز با تلاش کارآگاهان و با اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل در استان همجوار اصفهان کشف شد. قاتل پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. وی در حال حاضر به قتل یک جوان 18 ساله بر اثر نزاع و درگیری لفظی اعتراف کرده و پس از رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی و قضایی شده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاتل جوان ۱۸ساله به دام افتاد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاتل جوان ۱۸ساله به دام افتاد"، کلیک کنید.