فیلم| یک پدیده عجیب در دریاچه ارومیه

فیلم| یک پدیده عجیب در دریاچه ارومیه

در قسمتی از سواحل دریاچه ارومیه دو برکه عجیب وجود دارد که شباهت زیادی به نقشه دریاچه ارومیه دارد، گویی دریاچه ارومیه بریده شده و این حوضچه ها دوباره مانند ریشه دریاچه رشد می کنند.

ساینس بلاگ:

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دو دریاچه بسیار کوچک درست مانند دریاچه ارمیا ایجاد شده است! یک وبلاگ نویس با انتشار این ویدئو نوشت: وقتی درختی قطع می شود، یکی دو سال بعد، چندین نهال جدید از ریشه همان درخت در اطراف تنه بریده شده رشد می کند.

محین فساد ادامه داد: در یکی از سواحل دریاچه ارومیه دو حوضچه عجیب وجود دارد که شباهت زیادی به نقشه دریاچه ارومیه دارد، گویی دریاچه ارومیه قطع شده و این حوضچه ها دوباره مانند ریشه دریاچه رشد می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| یک پدیده عجیب در دریاچه ارومیه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| یک پدیده عجیب در دریاچه ارومیه"، کلیک کنید.