فعالیت 12 یگان حفاظتی در کشور/ دستگاه های نیازمند حفاظت مسلحانه به پلیس مراجعه کنند

فعالیت 12 یگان حفاظتی در کشور/ دستگاه های نیازمند حفاظت مسلحانه به پلیس مراجعه کنند

فرمانده یگان های انتظامی و امنیتی فراجا گفت: آن دسته از سازمان هایی که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند می توانند با هماهنگی پلیس و ارایه درخواست های خود برای دریافت این خدمات اقدام کنند.

سردار رضا بنی اسدفر در گفت وگو با ساینس بلاگ وی درباره نحوه کار پلیس گفت: همه دستگاه ها و سازمان ها به هر دلیلی نیازمند نیروهای مسلح برای حفاظت از مکان، مردم و اموال خود هستند. آنها می توانند برای انجام کارهای حفاظتی با پلیس هماهنگ کنند.

وی افزود: وزارتخانه ها و دستگاه ها می توانند بر اساس نیاز خود از نیروی حفاظت فیزیکی پلیس استفاده کنند.

فرمانده انتظامی و یگان های حفاظتی استان دفرا ادامه داد: حفاظت فیزیکی کاملاً دو طرفه است. بدین ترتیب پلیس تنها با سازماندهی، برنامه ریزی و هماهنگی با رده های مختلف در انجام ماموریت ها موثر است.

بنی اسدفر می گوید این بر عهده خود سازمان هاست که شرایط دیگر را فراهم کنند. وی ادامه داد: سازمان های جویای این شرایط باید اعتبار، تجهیزات لازم و سایر شرایط را برای این موضوع فراهم کنند. این کار دوجانبه در چارچوب خوداتکایی و صیانت از نهادها و وزارتخانه ها انجام می شود. در واقع وجود و ایجاد واحدهای حفاظتی در سازمانهایی که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند ضروری است.

بنی اسدفر در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی با چه ارگانی ارتباط بیشتری دارد؟ وی گفت: بر اساس نوع کار ارتباط ما با دستگاه قضایی بیشتر از سایر سازمان ها است. چون احساس می کنند به این قسمت نیازی ندارند. در حال حاضر 12 واحد در سراسر کشور به حفاظت فیزیکی وزارتخانه ها و ارگان های مختلف مشغول هستند.

بر اساس اظهارات فرمانده یگان های امنیتی و دفاعی فرماندهی انتظامی استان دفره: ساماندهی، توسعه، به روز رسانی اطلاعات و آموزش پلیس در دستور کار مستمر پلیس قرار دارد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 12 یگان حفاظتی در کشور/ دستگاه های نیازمند حفاظت مسلحانه به پلیس مراجعه کنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 12 یگان حفاظتی در کشور/ دستگاه های نیازمند حفاظت مسلحانه به پلیس مراجعه کنند"، کلیک کنید.