فرودگاه دبی را آب بُرد+فیلم

منابع خبری اعلام کردند عصر امروز (سه شنبه) به وقت محلی بر اثر بارش شدید باران، فرودگاه دبی دچار آبگرفتگی شد و در نتیجه بسیاری از پروازها لغو و یا با تاخیر مواجه شدند.

به گزارش ساینس بلاگ، منابع محلی می گویند که در دقایقی پس از طوفان و بارش شدید باران، بسیاری از مناطق دبی دچار آبگرفتگی شد.

این طوفان برای مدتی عملکرد فرودگاه اصلی را مختل کرد و تصاویر منتشر شده نشان می داد هواپیماها در حال حرکت از میان باندهای سیل زده بودند.

سخنگوی فرودگاه بین المللی دبی گفت: به دلیل طوفان شدید، فعالیت فرودگاه به مدت 25 دقیقه متوقف شد و در مجموع 21 پرواز خروجی و 24 پرواز داخلی لغو و سه پرواز به سایر فرودگاه های همجوار تغییر مسیر داد.

به گزارش روزنامه انگلیسی مترو، سخنگوی فرودگاه بین المللی دبی افزود: اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته و پروازها دوباره آغاز می شود.

پلیس محلی گفته است که مردم در این مناطق قبلاً در مورد تغییرات مورد انتظار در شرایط آب و هوایی هشدار داده شده بودند و پلیس دبی روز گذشته یک هشدار ایمنی صادر کرد و از مردم خواست تا جایی که ممکن است از سواحل و دره ها دوری کنند. از سیل اجتناب کنید

این هشدارها به دلیل شرایط جوی شدید از جمله باران شدید، وزش باد شدید، رعد و برق و رعد و برق همراه با تگرگ و در نتیجه کاهش دید بوده است.

سیل فرودگاه دبی + فیلمبرداری شده

ظهر امروز تصاویری از وقوع سیل در برخی جاده ها و بزرگراه ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

روزنامه هندوستان تایمز نیز نوشت که به دلیل جاری شدن سیل در جاده ها، مدارس در امارات متحده عربی عمدتا تعطیل هستند و کارکنان از راه دور مشغول به کار هستند.

این وضعیت آب و هوایی در دبی و سایر مناطق امارات متحده عربی در حالی رخ داده است که سیل های شدید و بی سابقه از روز گذشته خسارات شدیدی را در بسیاری از مناطق عمان وارد کرده و حوادث مربوط به آن نیز تلفات زیادی را به همراه داشته است.

مقامات امداد هنوز در حال ارسال کمک به بسیاری از مناطق عمان و جستجوی قربانیان احتمالی بیشتر هستند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرودگاه دبی را آب بُرد+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرودگاه دبی را آب بُرد+فیلم"، کلیک کنید.