طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند

طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از نظر قانونی منعی نداریم کسانی که در حوزه اخذ رای هستند، از آن ها رای گرفته می شود و کسانی که به هر دلیلی دیر به محل اخذ رای رفته اند، آرای آن ها اخذ خواهد شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ؛هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره پایان یافتن زمان رای گیری در شعب اخذ رای اظهار کرد: با مشکلی در فرآیند انتخابات مواجه نبودیم و هم اکنون زمان رای گیری از نظر قانونی تمام شده ولی از نظر قانونی منعی نداریم کسانی که در حوزه اخذ رای هستند، از آن ها رای گرفته می شود و کسانی که به هر دلیلی دیر به محل اخذ رای رفته اند، آرای آن ها اخذ خواهد شد.

وی افزود: بعد از اتمام فرایند رای گیری نیز، شمارش آرا در دستورکار قرار خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طحان نظیف: کسانی که در شعب هستند می توانند رای دهند"، کلیک کنید.