صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری ساینس بلاگ، گروه استان ها – شیرین اسلوب: امروز روز سرنوشت ساز یازدهم اسفند است و حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات با شور و شوق بیشتری در پای صندوق های رای به چشم می خورد.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط متولدین 1384/12/11 و ماقبل آن هستند.

دسته های مردم از ساعت 7 صبح در صف شرکت در انتخابات حضور یافته اند و در برخی شعب دیگر صف های طولانی تشکیل شده اند که نشان دهنده مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند

در حالی که رسانه های خارجی از هفته ها قبل به دنبال تحریم انتخابات بودند و سعی می کردند این انتخابات رونق چندانی نداشته باشد اما شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای در اولین ساعات شروع رای گیری بودیم.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: شرکت در انتخابات هم وظیفه دینی، هم وظیفه ملی، اخلاقی و الهی است و مردم با حضور آگاهانه و حداکثری نماینده اصلح خود را انتخاب می کنند.

امروز روز سرنوشت ساز ملت ایران است به فرموده مقام معظم رهبری امروز میدان دار و صحنه گردان اصلی مردم هستند که با رای خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال های بعد معین می کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.

صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند

یکی از رای اولی ها در گفت وگو با خبرنگار ساینس بلاگ، اظهار کرد: من برای اولین بار هست که به سن قانونی رسیدم و رای می دهم برای اینکه این حق را قانون به من داده و به عنوان تکلیف شرعی و ملی در انتخابات شرکت کرده ام و رای می دهم و نمی گذارم که دشمن و تفاله های داخلی آنها برای من تصمیم بگیرند.

یکی از رای دهندگان به نام رضا گفت: به عشق رهبرم و ملت عزیز ایران و همه کسانی که دوستشان دارم به پای صندوق رای آمده ام تا از کشورم دفاع کنم.

آرمان احمدی هم در گفت و گو با خبرنگار ساینس بلاگ، اظهار کرد: من بر خود وظیفه می دانم به عنوان شهروند هم برای دفاع از خون شهدا و دفاع از میهن اسلامی و معنویات رهبری انقلاب در انتخابات شرکت می کنم و با این تصمیم مشت محکم بر دهان استکبار جهانی می زنم.

مریم به همراه مادر و مادربزرگش که امسال برای اولین بار در انتخابات شرکت می کند خاطر نشان کرد: من با آگاهی بیشتر و با خانواده ام به پای صندوق رای آمده ام و بر خود وظیفه می دانم که از حق رای دادن خودم دفاع کنم و نگذارم دشمنان قسم خورده برای ما تصمیم بگیرند.

صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، بدون شک انتخابات امروز با قدرت و شکوه برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صف های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین شهر/ همه آمدند – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.