شکوفایی و زندگی سالم دستاورد انقلاب اسلامی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

شکوفایی و زندگی سالم دستاورد انقلاب اسلامی است - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، محسن افشارچی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی به بسیار بی شمار توصیف کرد و گفت: شکوفایی در عرصه های مختلف و برخورداری از زندگی سالم، یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه با مقایسه اقداماتی که قبل و بعد از انقلاب اسلامی رخ داده است، به راحتی می توان دستاوردهایی را که انقلاب اسلامی به ملت ایران ارزانی داشته است را درک کرد، ادامه داد: بدون شک هر جا که نظام مردمی شد، موفقیت و توفیقات بیش از سایر مواقع دیده شد، از این رو معتقدیم انقلاب اسلام به همه آحاد مردم عزت مندی و اعتماد به نفس را هدیه داد.

افشارچی در ادامه به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه امسال برگزار شود، اشاره کرد و یادآور شد: آنچه که امروز بیش از همه باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، به همین خاطر شرکت در این عرصه مهم سیاسی باید اولویت همه ما باشد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آنچه که امروز بیش از همه سرنوشت مردم و نیز توسعه شهرها را تحت الشعاع قرار می دهد، مقوله مهم انتخابات است، خاطرنشان کرد: حضور مشارکت مردم در پای صندوق های رای از اهمیت زیادی برخوردار است اما نباید فراموش کنیم که این حضور باید آگاهانه بوده و نمایندگانی که توسط مردم انتخاب می شوند، با سنجش و دقت کامل انجام شود.

افشارچی با یادآوری اینکه یکی از راه های ایجاد انگیزه در بین آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، انعکاس دستاوردهای نظام و خدماتی است که به مردم انجام شده است، تصریح کرد: باور مردم به مردم سالاری در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که مردم انتظار دارند نمایندگانی که توسط رای آن ها به خانه ملت راه پیدا می کنند، در دسترس ملت باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان طاغوت برخلاف امروز هیچ گونه دخالتی در سرنوشت خود نداشته و حتی در خصوص وضع حاکمیت نیز آگاهی نداشتند، ادامه داد: خوشبختانه با رهبری امام راحل، مردم امروز در سرنوشت خود سهیم هستند و مسوولان نیز در تلاشند تا خدمتی درخور و شان مردم ایران اسلامی ارایه دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکوفایی و زندگی سالم دستاورد انقلاب اسلامی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکوفایی و زندگی سالم دستاورد انقلاب اسلامی است – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.