شرور خیابان پاسداران دستگیر شد

شرور خیابان پاسداران دستگیر شد

رئیس پلیس چهارم مخنوی تهران از دستگیری مجرمی که قصد برهم زدن تروریسم و ​​نظم عمومی در خیابان پاسداران را داشت، خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، هوشنگ امیری فرماندار در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر اخلال و اخلال در نظم عمومی توسط سارق در خیابان پاسداران تهران، ماموران کلانتری 102 برای بررسی بیشتر به این محل اعزام شدند. موضوع

فرمانده تیپ چهارم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه و مشاهده متهم ابتدا وی را به آرامش دعوت کردند اما متهم به دستور پلیس توجهی نکرد. محل فرار کرد و به مأموران حمله کرد. .

امیری با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری آدم ربا گفت: زمانی که متهم موفق به فرار شد، ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز وی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. ماموران در تحقیقات اولیه مقداری سلاح سرد از مهمت کشف و ضبط کردند.

وی درباره تحقیقات از متهمان در مقر پلیس گفت: این مرد که سابقه ارتکاب جرائم دارد به جرم اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بازجویی در مقر پلیس دستگیر شد. هدف از قدرت نمایی

فرمانده تیپ چهارم پایتخت درباره تشکیل پرونده برای متهمان گفت: کشف جزئیات در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و متهم با تشکیل پرونده تحویل قانون شد. تحقیقات و ادامه روند رسیدگی به جرم».

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرور خیابان پاسداران دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرور خیابان پاسداران دستگیر شد"، کلیک کنید.