سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه | رزرو و اجاره

سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه | رزرو و اجاره

سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه

سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه، یک فضای کاملاً مجهز و مدرن برای برگزاری انواع رویدادهای شرکتی و تجاری در قلب استانبول است. اینجا محلی عالی برای جلسات هیئت مدیره، کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی است که با امکانات پیشرفته و خدمات درجه یک، موفقیت رویداد شما را تضمین می کند.

استانبول، شهری که شرق و غرب رو به هم پیوند می زنه، همیشه یکی از جذاب ترین مقاصد برای کسب وکارها و گردشگرا بوده. حالا تصور کنین توی همین شهر پرجنب وجوش، دنبال یه فضای حرفه ای و شیک برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها یا هر رویداد شرکتی دیگه ای هستین. جایی که همه چیز از قبل فکر شده باشه و شما فقط روی هدف اصلی رویدادتون تمرکز کنین. هتل رادیسون استانبول هاربیه دقیقاً همون جاییه که می تونین این رؤیا رو به واقعیت تبدیل کنین. این مقاله قراره بهتون نشون بده چرا سالن های جلسات این هتل می تونن برگ برنده رویداد بعدی شما باشن و چطور می تونین بهترین تجربه رو برای خودتون و مهمون هاتون رقم بزنین.

چرا هتل رادیسون استانبول هاربیه انتخابی برتر برای جلسات و رویدادهای شماست؟

خب، شاید از خودتون بپرسین چرا از بین این همه هتل و سالن جلسات تو استانبول، باید رادیسون هاربیه رو انتخاب کنین؟ جوابش ساده ست: اینجا فقط یه سالن نیست، یه پکیج کامله که همه نیازهای شما رو از صفر تا صد برآورده می کنه. بیاین با هم دلایلش رو مرور کنیم.

موقعیت مکانی استثنایی

یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب محل برگزاری هر رویدادی، موقعیتشه. فرض کنین مهمون هاتون از شهرهای مختلف یا حتی کشورهای دیگه دارن میان. دوست ندارین که کلی وقتشون توی ترافیک هدر بره یا برای رسیدن به محل جلسه، هزار تا دردسر بکشن، درسته؟ هتل رادیسون استانبول هاربیه دقیقاً همین مشکل رو حل می کنه.

این هتل توی منطقه هاربیه قرار گرفته که خودش از مناطق شیک و باکلاس استانبول محسوب میشه. از اینجا دسترسی به جاهای مهم شهر واقعاً آسونه. مثلاً مرکز همایش استانبول (Istanbul Congress Center) فقط ۵۰۰ متر با هتل فاصله داره. یعنی اگه رویدادتون خیلی بزرگ تر از سالن های هتل باشه و بخواین بخشی ازش رو اونجا برگزار کنین، رفت وآمد بین دو محل اصلاً کاری نداره.

علاوه بر این، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی هم فوق العاده ست. ایستگاه های مترو و اتوبوس توی چند قدمی شما هستن و می تونین توی کمترین زمان خودتون رو به میدون تکسیم، خیابون استقلال، یا هر جای دیگه شهر برسونین. این یعنی مهمون هاتون بعد از جلسه می تونن راحت برن و گشت وگذار کنن، خرید کنن یا از دیدنی های استانبول لذت ببرن. این سهولت دسترسی، هم از خستگی مهمان ها کم می کنه و هم باعث میشه رویداد شما حرفه ای تر و منظم تر به نظر برسه.

استانداردها و شهرت بین المللی Radisson

اسم رادیسون خودش به تنهایی یه مهر تأیید برای کیفیت و حرفه ای بودنه. وقتی شما یه رویداد رو توی هتلی با این شهرت جهانی برگزار می کنین، در واقع به مهمون هاتون این پیام رو می دین که برای اون ها ارزش قائلین و بهترین ها رو براشون در نظر گرفتین. رادیسون توی دنیا به خاطر خدمات درجه یک، امکانات لوکس و مهمان نوازی بی نظیرش شناخته شده. این یعنی وقتی سالن جلسات رادیسون استانبول هاربیه رو انتخاب می کنین، دیگه لازم نیست نگران کوچکترین جزئیات باشین. تیم حرفه ای هتل به همه چیز از قبل فکر کرده و از برنامه ریزی اولیه تا اجرای نهایی، کنار شماست.

اون ها به جزئیات خیلی اهمیت می دن، چیزی که توی یه رویداد کاری می تونه تفاوت رو رقم بزنه. از چیدمان میز و صندلی ها گرفته تا کیفیت کترینگ و سیستم های صوتی و تصویری، همه چیز با بالاترین استانداردها ارائه میشه. این رو توی هر گوشه از هتل می تونین حس کنین و خیالتون راحت باشه که رویدادتون بدون هیچ مشکلی، دقیقاً همون طور که می خواین برگزار میشه و رضایت کامل مشتری رو به دنبال داره.

انعطاف پذیری و تنوع فضاها

یه رویداد شرکتی می تونه از یه جلسه کوچیک هیئت مدیره با ۱۰ نفر شروع بشه و به یه کنفرانس بزرگ با ۲۰۰ نفر مهمون برسه. هر کدوم از این رویدادها نیاز به فضای خاص خودشون دارن. اینجا جاییه که انعطاف پذیری سالن های رادیسون هاربیه خودش رو نشون میده. طراحی مدرن و هوشمندانه سالن ها به شما این امکان رو میده که بسته به تعداد مهمان ها و نوع رویداد، چیدمان و فضای مناسب رو انتخاب کنین. می تونین سالن رو به شکل U-shape برای جلسات تعاملی، Classroom برای کارگاه های آموزشی، Theater برای سخنرانی ها، یا حتی Banquet و Cocktail برای پذیرایی و networking چیدمان کنین.

این انعطاف پذیری فقط به چیدمان ختم نمیشه. سالن ها قابلیت ترکیب و تقسیم رو هم دارن، یعنی اگه نیاز به چندین فضای کوچک تر برای breakout sessions یا گروه های کاری داشته باشین، به راحتی می تونین این کار رو انجام بدین. این یعنی نیازی نیست نگران باشین که آیا فضا برای ایده شما مناسبه یا نه. اینجا هر ایده ای رو میشه پیاده کرد و همین باعث میشه رویداد شما کاملاً شخصی سازی شده و مطابق با نیازهای خاص شما برگزار بشه.

انتخاب سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه، به معنی انتخاب آرامش خاطر و حرفه ای گری در برگزاری رویدادهای شماست.

معرفی جامع سالن های جلسات و فضاهای رویداد در هتل رادیسون هاربیه

خب، حالا که از مزایای کلی این هتل گفتیم، بیاین یه نگاه دقیق تر بندازیم به خود سالن ها و فضاهایی که برای رویدادهای شما در نظر گرفته شده. توی رادیسون هاربیه، تنوع فضاها به قدری زیاده که دستتون برای انتخاب بهترین گزینه کاملاً بازه.

سالن های اصلی کنفرانس و همایش

برای رویدادهای بزرگ تر، مثل کنفرانس ها، سمینارها و همایش ها، رادیسون هاربیه چندین سالن با ظرفیت های مختلف داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن. فرض کنید شما برگزارکننده یه کنفرانس بین المللی هستید و نیاز به فضایی وسیع و مجهز دارین که هم نور طبیعی داشته باشه، هم ستون گذاری مزاحم دید نباشه و هم از لحاظ صوتی و تصویری کاملاً پیشرفته باشه. اینجا دقیقاً می تونین همچین فضایی رو پیدا کنین. برای مثال، اجازه بدین چند تا از این سالن ها رو با هم بررسی کنیم:

سالن بوغاز (Bosphorus Ballroom)

این سالن گل سرسبد فضاهای رویداد رادیسون هاربیه به حساب میاد. با متراژ تقریبی ۳۵۰ متر مربع، ظرفیت پذیرایی از تعداد زیادی مهمان رو داره. اسمش هم که خودش گویای همه چیزه؛ احتمالاً می تونین حدس بزنین که این سالن یه چشم انداز فوق العاده به تنگه بسفر هم داره که توی استانبول واقعاً یه امتیاز بزرگه و برای مهمون ها حسابی جذابیت داره. اینجا برای رویدادهای باشکوه و مهم مثل جشن های شرکتی، مراسم اهدای جوایز یا کنفرانس های اصلی، حرف نداره.

  • چیدمان Theater: تا ۳۰۰ نفر
  • چیدمان Classroom: تا ۲۰۰ نفر
  • چیدمان U-shape: تا ۸۰ نفر
  • چیدمان Banquet: تا ۲۵۰ نفر
  • چیدمان Cocktail: تا ۴۰۰ نفر

سالن هاربیه (Harbiye Grand)

سالن هاربیه با متراژ حدود ۲۸۰ متر مربع، گزینه ای عالی برای کنفرانس های با ابعاد متوسط تا بزرگ محسوب میشه. این سالن هم طراحی مدرنی داره و از نور طبیعی خوبی بهره منده. اگه دنبال فضایی هستین که هم شیک باشه و هم کاربردی، این سالن می تونه انتظارات شما رو برآورده کنه. قابلیت تقسیم به دو سالن کوچک تر رو هم داره، که اگه نیاز به انعطاف بیشتر داشته باشین، خیلی به درد می خوره.

  • چیدمان Theater: تا ۲۵۰ نفر
  • چیدمان Classroom: تا ۱۵۰ نفر
  • چیدمان U-shape: تا ۶۰ نفر
  • چیدمان Banquet: تا ۲۰۰ نفر

سالن آتاشهیر (Atasehir Meeting Room)

برای رویدادهای کمی کوچک تر، مثل سمینارهای تخصصی یا کارگاه های آموزشی، سالن آتاشهیر با متراژ حدود ۱۵۰ متر مربع یه انتخاب عالیه. این سالن فضایی دنج و در عین حال کاملاً حرفه ای رو ارائه میده که برای تمرکز و تعامل بین شرکت کننده ها خیلی مناسبه. معمولاً برای رویدادهایی که نیاز به بحث و گفتگوهای عمیق تر دارن، این سالن رو پیشنهاد می کنیم.

  • چیدمان Theater: تا ۱۲۰ نفر
  • چیدمان Classroom: تا ۷۰ نفر
  • چیدمان U-shape: تا ۴۰ نفر
  • چیدمان Banquet: تا ۹۰ نفر

تجهیزات فنی و تکنولوژی

اصلاً فکرش رو نکنین که سالن های اینجا فقط یه فضای خالی هستن! هر کدوم از این سالن ها مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی های صوتی و تصویری هستن تا رویداد شما بدون هیچ مشکل فنی برگزار بشه. از سیستم های صوتی حرفه ای با میکروفون های بی سیم گرفته تا پروژکتورهای Full HD و صفحات نمایش بزرگ، همه چیز برای ارائه بهترین کیفیت آماده ست. اگه نیاز به سیستم کنفرانس یا حتی ترجمه همزمان هم داشته باشین، می تونن براتون فراهم کنن.

اینترنت پرسرعت بی سیم (Wi-Fi) با پهنای باند اختصاصی هم که دیگه از نون شب واجب تره! فکرش رو بکنین وسط یه پرزنتیشن مهم، اینترنت قطع شه؟ اینجا اصلاً همچین نگرانی ای وجود نداره. برای اتاق های هیئت مدیره هم تجهیزات خاصی مثل وایت بردهای هوشمند و Flipchart دیجیتال در نظر گرفته شده که جلسات رو خیلی پویاتر و جذاب تر می کنه.

اتاق های ملاقات و جلسات کوچک (Breakout Rooms / Boardrooms)

گاهی اوقات شما به فضای بزرگی نیاز ندارین، فقط می خواین یه جلسه خصوصی با شرکای تجاریتون داشته باشین، یا یه مصاحبه مهم رو برگزار کنین، یا شاید یه کارگاه آموزشی کوچیک برای تیم خودتون. برای اینجور مواقع، رادیسون هاربیه اتاق های ملاقات و جلسات کوچیک و دنجی داره که همشون مجهز و راحت هستن.

این اتاق ها معمولاً برای ۱۰ تا ۲۰ نفر مناسبن و فضای صمیمی تری رو ایجاد می کنن. هر کدوم از این اتاق ها تلویزیون هوشمند، میز کنفرانس با پورت های شارژ و همه چیزایی که برای یه جلسه کاری راحت و مؤثر نیاز دارین رو دارن. این اتاق ها برای breakout sessions در طول یه کنفرانس بزرگ هم عالی هستن و به گروه های کوچیک اجازه میدن که روی موضوعات خاصی تمرکز کنن.

فضاهای پذیرایی و استراحت (Foyer / Pre-function Areas)

بعد از یه جلسه طولانی، چی بهتر از یه فضای راحت برای استراحت و گپ و گفت با همکارا و مهمونا؟ رادیسون هاربیه فضاهای پذیرایی و استراحت بزرگی (Foyer یا Pre-function Areas) رو کنار سالن های اصلی خودش داره. این فضاها برای سرو کافی بریک، پذیرایی ناهار یا شام، و به طور کلی برای networking و ایجاد ارتباط بین شرکت کننده ها طراحی شدن.

اینجا می تونین یه فنجون قهوه داغ میل کنین، یه میان وعده خوشمزه بخورین و با بقیه مهمونا آشنا بشین. این فضاها به اندازه ای بزرگ هستن که شلوغی و ازدحام پیش نیاد و همه بتونن به راحتی استراحت کنن و انرژی بگیرن برای بخش بعدی رویداد. طراحی داخلی این فضاها هم خیلی شیک و آرامش بخشه که تجربه کلی مهمان ها رو دو چندان می کنه.

خدمات اختصاصی رویدادها برای تجربه ای بی نقص

برگزاری یه رویداد موفق، فقط به داشتن سالن های خوب ختم نمیشه. پشت هر رویداد موفق، یه تیم حرفه ای و خدمات بی عیب و نقص قرار داره. رادیسون هاربیه این رو خوب می دونه و به همین خاطر، یه عالمه خدمات اختصاصی برای رویداد شما در نظر گرفته تا از هر نظر خیالتون راحت باشه و یه تجربه بی نظیر رو هم برای خودتون و هم برای مهمان هاتون رقم بزنین.

تیم متخصص برگزاری رویدادها

شاید مهم ترین بخش از خدمات هتل، تیم متخصص برگزاری رویدادها باشه. از همون لحظه اول که با هتل تماس می گیرین تا لحظه ای که آخرین مهمون از رویدادتون خارج میشه، یه مشاور اختصاصی رویداد کنار شماست. این مشاور به شما کمک می کنه تا تمام جزئیات رویدادتون رو برنامه ریزی کنین، از انتخاب سالن مناسب و چیدمان صندلی ها گرفته تا تنظیم منوی پذیرایی و هماهنگی با تیم فنی.

تیم پشتیبانی فنی هم در طول کل رویداد حضور داره تا اگه کوچکترین مشکلی پیش اومد، فوراً حلش کنه. نیازی نیست نگران ایرادات احتمالی پروژکتور، میکروفون یا اینترنت باشین؛ همه چیز تحت کنترل تیم حرفه ای هتله. این یعنی شما می تونین با خیال راحت روی محتوای رویدادتون تمرکز کنین و دغدغه های اجرایی رو به تیم مجرب رادیسون بسپارین.

پکیج های پذیرایی و کترینگ متنوع

یه رویداد خوب با پذیرایی عالی تکمیل میشه. هتل رادیسون هاربیه پکیج های پذیرایی و کترینگ خیلی متنوعی رو ارائه میده که می تونین بر اساس سلیقه و بودجه خودتون انتخاب کنین. فرقی نمی کنه که نیاز به یه کافی بریک ساده دارین، یه ناهار کاری لوکس، یا یه شام مفصل برای مهمان های ویژه؛ اینجا همه چیز پیدا میشه.

منوهای هتل شامل انواع غذاهای بین المللی و محلی استانبول هستن. اگه مهمون های خاصی با رژیم های غذایی خاص (مثلاً گیاه خواری، بدون گلوتن) یا ترجیحات فرهنگی دارین، اصلاً جای نگرانی نیست؛ می تونین منو رو شخصی سازی کنین تا همه مهمون ها از پذیرایی راضی باشن. خدمات نوشیدنی و بار هم که جای خود رو دارن و همه چیز به بهترین شکل ممکن سرو میشه تا مهمون هاتون حسابی کیف کنن.

خدمات جانبی و رفاهی

تا اینجای کار گفتیم که چقدر همه چیز برای برگزاری خود رویداد عالیه. اما رادیسون هاربیه فراتر از این ها هم فکر کرده و یه سری خدمات جانبی و رفاهی رو هم برای راحتی بیشتر مهمون ها و برگزارکننده ها ارائه میده:

  • پارکینگ اختصاصی و خدمات Valet: برای اینکه مهمون هاتون دغدغه جای پارک نداشته باشن و راحت بتونن خودروشون رو پارک کنن.
  • نرخ های ویژه اقامتی برای مهمانان رویداد: اگه مهمون هاتون از شهرهای دیگه میان و نیاز به اقامت دارن، هتل تخفیفات ویژه ای رو برای رزرو اتاق هاشون در نظر می گیره.
  • خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری: اگه درخواست کنین، می تونن ترانسفر فرودگاهی رو برای مهمون هاتون ترتیب بدن. حتی اگه مهمون ها وقت آزاد داشته باشن و بخوان شهر رو بگردن، می تونن توی هماهنگی گشت شهری هم کمکتون کنن.
  • امکان استفاده از امکانات هتل: مهمون های رویدادتون می تونن از امکانات دیگه هتل مثل باشگاه بدنسازی، استخر و سونا هم استفاده کنن تا بعد از یه روز کاری فشرده، خستگی در کنن و ریلکس بشن.

با این خدمات جامع، دیگه جای هیچ نگرانی ای نیست و می تونین مطمئن باشین که رویداد شما نه تنها بی نقص برگزار میشه، بلکه برای شرکت کننده ها هم یه تجربه فراموش نشدنی رو رقم میزنه.

مزایای انتخاب هتل رادیسون هاربیه برای رویداد شما

شاید در نگاه اول، انتخاب یه سالن جلسات، فقط به معنی پیدا کردن یه فضای مناسب باشه. اما وقتی پای هتل رادیسون استانبول هاربیه به میون میاد، داستان فرق می کنه. اینجا شما فقط یه سالن اجاره نمی کنین، بلکه یه سری مزایای جانبی هم به دست میارین که می تونه تأثیر زیادی روی کیفیت و موفقیت رویدادتون بذاره و حتی اعتبار شرکت یا سازمان شما رو بالاتر ببره. بیاین ببینیم این مزایا دقیقاً چی هستن و چطور به کار شما میان.

اول از همه، رادیسون هاربیه به شرکت کننده ها یه تجربه حرفه ای و به یادماندنی هدیه میده. وقتی مهمون ها وارد فضایی لوکس، مجهز و باکیفیت میشن، ناخودآگاه حس مثبتی پیدا می کنن. خدمات بی نظیر، پذیرایی عالی و توجه به جزئیات، همه و همه دست به دست هم میدن تا هر کسی که توی رویداد شما شرکت می کنه، با خاطره ای خوب از اونجا خارج بشه. این حس خوب، هم به برند شما اضافه می کنه و هم باعث میشه مهمون ها برای رویدادهای بعدی شما هم مشتاق باشن.

یکی دیگه از مزایای خیلی مهم، کاهش دغدغه های اجرایی برای برگزارکنندگانه. فرض کنین شما مسئول برگزاری یه کنفرانس بزرگ هستین. این یعنی باید به صدها چیز مختلف فکر کنین: از هماهنگی با سخنران ها گرفته تا طراحی بروشورها و مدیریت ثبت نام. حالا اگه دغدغه پیدا کردن کترینگ خوب، اجاره تجهیزات صوتی و تصویری، یا نگرانی بابت جای پارک مهمون ها هم به این لیست اضافه بشه، واقعاً کار سخت میشه.

اما وقتی رادیسون هاربیه رو انتخاب می کنین، بیشتر این دغدغه ها رو به تیم متخصص هتل میسپارین. اون ها از صفر تا صدِ بخش های اجرایی رویداد، کنار شما هستن. این یعنی می تونین با خیال راحت روی محتوای رویداد، ارتباط با سخنران ها و جذب شرکت کننده ها تمرکز کنین و اجازه بدین جزئیات اجرایی رو یه تیم حرفه ای هندل کنه. این نه تنها استرس شما رو کم می کنه، بلکه بازدهی کاریتون رو هم بالاتر میبره.

موضوع بعدی، تصویری ممتاز و معتبر برای شرکت یا سازمان شماست. وقتی شما رویدادتون رو توی یه هتل پنج ستاره با شهرت جهانی مثل رادیسون برگزار می کنین، این نشون دهنده حرفه ای گری و اعتبار شماست. این انتخاب به مهمون ها و رقبا این پیام رو میده که شما به کیفیت اهمیت میدین و حاضرید برای بهترین ها سرمایه گذاری کنین. این موضوع می تونه در بلندمدت، تأثیر مثبتی روی برندینگ و جایگاه شرکت شما تو بازار داشته باشه.

در نهایت، شما از امکانات کامل یک هتل پنج ستاره بهره مند میشین. این فقط به معنی سالن های جلسات مدرن نیست. مهمون های شما اگه نیاز به اقامت داشته باشن، می تونن توی اتاق های لوکس هتل استراحت کنن. اگه بخوان بعد از جلسه یه دوش بگیرن یا توی باشگاه ورزشی، انرژی بگیرن، می تونن از امکانات رفاهی هتل استفاده کنن. رستوران ها و کافه های هتل هم آماده پذیرایی از مهمون ها هستن. این امکانات جامع، باعث میشه رویداد شما فراتر از یک جلسه خشک و خالی باشه و به یه تجربه کامل و لوکس تبدیل بشه.

پس، انتخاب هتل رادیسون هاربیه برای رویدادهای شما، یه سرمایه گذاری هوشمندانه برای موفقیت، اعتبار و رضایت شرکت کنندگانه. یه انتخاب که نه تنها نیازهای فنی شما رو برآورده می کنه، بلکه جنبه های رفاهی و اعتباری رویدادتون رو هم به بهترین شکل پوشش میده.


مراحل رزرو سالن جلسات و درخواست مشاوره

حالا که حسابی با امکانات و مزایای سالن های جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه آشنا شدین، حتماً دوست دارین بدونین چطور می تونین برای رویداد خودتون این سالن ها رو رزرو کنین یا حداقل یه مشاوره اولیه بگیرین. خب، اصلاً نگران نباشین، این فرآیند خیلی ساده تر از اونیه که فکرش رو می کنین. هدف ما اینه که از همون لحظه اول، کار رو براتون راحت کنیم.

فرآیند استعلام و رزرو

برای شروع فرآیند، چند تا راه پیش رو دارین که هر کدوم رو انتخاب کنین، تیم رویدادهای هتل آماده همکاری با شماست:

  1. تماس تلفنی مستقیم: این سریع ترین راه برای شروع صحبت هاست. شما می تونین با شماره ای که در ادامه مقاله میاد، مستقیم با بخش رویدادهای هتل تماس بگیرین.
  2. ارسال ایمیل: اگه ترجیح میدین جزئیات رو به صورت کتبی ارسال کنین یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارین، می تونین ایمیل بزنین.
  3. پر کردن فرم آنلاین: روی وب سایت هتل معمولاً یه فرم آنلاین برای استعلام و درخواست رزرو وجود داره که می تونین اطلاعات رویدادتون رو اونجا وارد کنین.

برای اینکه تیم هتل بتونه بهترین پیشنهاد رو به شما بده و زمان شما هم هدر نره، خوبه که از قبل یه سری اطلاعات رو آماده داشته باشین. این اطلاعات کمک می کنه تا مشاوران هتل دقیقاً بر اساس نیازهای شما برنامه ریزی کنن و یه پکیج اختصاصی بهتون پیشنهاد بدن:

  • تعداد مهمانان: تعداد تقریبی شرکت کنندگان چقدره؟
  • تاریخ و زمان رویداد: تاریخ دقیق شروع و پایان رویداد رو مشخص کنین. اگه انعطاف پذیری دارین، چند گزینه تاریخ رو اعلام کنین.
  • نوع رویداد: جلسه ست؟ کنفرانسه؟ سمیناره؟ کارگاه آموزشیه؟ مراسمه؟
  • مدت زمان رویداد: چند ساعت، چند روز؟
  • بودجه تقریبی: یه برآورد کلی از بودجه ای که برای سالن و خدمات در نظر گرفتین، کمک می کنه تا بهترین گزینه ها رو بهتون پیشنهاد بدن.
  • نیازهای خاص: آیا به تجهیزات فنی خاصی نیاز دارین (مثل سیستم ترجمه همزمان)؟ یا پذیرایی ویژه ای مد نظرتونه؟

بعد از ارائه این اطلاعات، تیم هتل با شما تماس می گیره تا جزئیات رو دقیق تر بررسی کنین و یه پیشنهاد کامل و اختصاصی براتون آماده کنن. معمولاً بازدید از سالن ها قبل از رزرو هم امکان پذیره که توصیه می کنیم حتماً این کار رو انجام بدین تا از نزدیک کیفیت و امکانات رو ببینین.

اطلاعات تماس مستقیم با بخش رویدادها

برای اینکه دیگه معطل نمونین و مستقیم با تیم رویدادهای رادیسون هتل استانبول هاربیه در ارتباط باشین، اینجا اطلاعات تماس لازم رو براتون میذاریم. یادتون باشه که تیم پشتیبانی معمولاً در ساعات کاری رسمی پاسخگو هستن، پس بهتره توی همون ساعات تماس بگیرین.

شماره تلفن مستقیم: +90 (212) 238 25 00 (این یک شماره فرضی است و باید با شماره واقعی هتل جایگزین شود.)

آدرس ایمیل: events.istanbulharbiye@radisson.com (این یک ایمیل فرضی است و باید با ایمیل واقعی هتل جایگزین شود.)

ساعات کاری پشتیبانی: دوشنبه تا جمعه، از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ عصر (به وقت محلی استانبول).

پس معطل چی هستین؟ همین الان دست به کار بشین و رویداد بعدی خودتون رو تو یکی از بهترین سالن های جلسات استانبول برنامه ریزی کنین. تیم رادیسون هاربیه منتظر شماست تا بهترین تجربه رو براتون رقم بزنه.

گالری تصاویر سالن های جلسات و رویدادهای برگزار شده

دیدن تصاویر با کیفیت از سالن ها و فضاهای مختلف هتل، همیشه کمک می کنه تا بهتر تصمیم بگیرین و یه تصویر واقعی تر از محیط پیدا کنین. توی این بخش، قصد داریم گالری تصاویر سالن های جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه رو به شما نشون بدیم. این تصاویر، سالن ها رو در چیدمان های مختلف و برای رویدادهای گوناگون به تصویر می کشن.

فرض کنین که می تونستیم اینجا عکس هایی از سالن بوغاز با اون چشم انداز بی نظیر بسفرش رو بذاریم، یا تصاویری از سالن هاربیه که با چیدمان Theater برای یه کنفرانس بزرگ آماده شده. حتماً دیدن اتاق های ملاقات کوچیک و دنج، یا فضاهای پذیرایی شیک و راحت هم براتون جذاب خواهد بود.

اینجا می تونین تصاویری از لحظات شاد و موفق رویدادهای برگزار شده قبلی رو هم ببینین. عکس هایی که نشون میدن چطور مهمون ها در حال Networking هستن، چطور از کافی بریک لذت می برن یا چطور سخنران ها روی صحنه ای مدرن و مجهز در حال ارائه مطالبشون هستن. این گالری تصاویر یه جورایی به شما کمک می کنه تا خودتون رو توی اون فضا تصور کنین و برای رویداد آینده تون ایده بگیرین.

دیدن این عکس ها، به شما کمک می کنه تا:

  • ظرفیت و ابعاد واقعی سالن ها رو بهتر درک کنین.
  • ایده های مختلف چیدمان رو ببینین و بهترین رو برای خودتون انتخاب کنین.
  • با جو و فضای کلی هتل و سالن های جلساتش آشنا بشین.
  • اعتماد بیشتری به کیفیت و استانداردهای برگزاری رویدادها پیدا کنین.

پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش رو موقع بازدید از وب سایت هتل ببینین. تصاویر خودشون بهترین گواه بر کیفیت و زیبایی هستن و می تونن به شما توی تصمیم گیری نهایی حسابی کمک کنن.


برای برنامه ریزی رویداد بعدی خود در فضایی بی نظیر، همین امروز با تیم متخصص رویدادهای هتل رادیسون استانبول هاربیه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

نوشته های مشابه