سارقان کابل های مترو دستگیر شدند/ 15 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد تومان 

سارقان کابل های مترو دستگیر شدند/ 15 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد تومان 

فرمانده حراست مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و نظارت پلیس در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سرهنگ لک فرمانده اداره حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش اقدامات برای جلوگیری از گشت های پلیس در خطوط و ایستگاه های مترو گفت: در گذشته در خطوط و ایستگاه های مترو تهران و حومه گشت زنی می کردیم. کابل ها شاهد سرقت بودند. شرکت بهره برداری مترو تهران با نصب تجهیزات جدید نظارتی و ماموران انتظامی موفق به دستگیری سارقان مترو شده است.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه این سارقان به 15 فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند، تصریح کرد: این سارقان تحت تعقیب قرارگاه دوم پلیس آگاهی تهران بودند.

سرهنگ لاک افزود: بر اساس برآوردها ارزش تخمینی این کابل ها 10 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در پایان توضیح داد: با توجه به نصب سیستم های نظارت بر مترو و مکان یابی و افزایش اقدامات انتظامی، شاهد کاهش چشمگیر سرقت تجهیزات مترو در تهران بوده ایم.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان کابل های مترو دستگیر شدند/ 15 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد تومان " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان کابل های مترو دستگیر شدند/ 15 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد تومان "، کلیک کنید.